ماژول هزینه اودو
با اسناد کاغذی خداحافظی کنید!!
ماژول هزینههای اودو به شما کمک میکند تا همه هزینههای خود را به طور مرتب ثبت کنید و به راحتی پوشههای مالی خود را مدیریت کنید! !
در حال حرکت رسید را ارسال کنید
هزینهها را بهسرعت از گوشیتان ارسال کنید! با استفاده از ماژول هزینه اودو برای تلفن همراه، میتوانید هزینههایتان را ایمیل کنید یا رسیدها را آپلود کنید و همیشه به یاد داشته باشید که این کار جدید شماست که جایگزین جمعآوری اسناد کاغذی شده است.
کمتر
تایپ
کنید،
بیشتر
اسکن
کنید
از توانایی OCR بهره ببرید و وقت خود را برای تایپ جزئیات هر رسید تلف کنید. با استفاده از ماژول هزینه Odoo، هر رسید را اسکن کنید و یک رکورد هزینه با مجموع هزینه و تاریخ ایجاد ایجاد کنید، بنابراین نیازی به دستی وارد کردن آن نیست.
چهار روش برای ایجاد رکورد
رسید هزینهها را میتوانید با چهار روش به سیستمتان اضافه کنید. ارسال ایمیل با استفاده از کدهای هزینه، اسکن رسید، کشیدن و رها کردن رسید به داشبورد برنامه Odoo Expenses ، یا به صورت دستی با تلفن یا رایانهتان رسید را تایپ کنید!
ایمیل
اسکن
کشیدن و رها کردن
تایپ
هر هزینه ای،
یک
گزارش
ارسال هر هزینه فردی را متوقف کنید. همه هزینهها را با یک کلیک در یک گزارش هزینه جمع کنید. ارائه یک گزارش واحد برای همه سادهتر است. از کارکنانی که هزینهها را ثبت میکنند، مدیرانی که گزارش هزینهها را تایید میکنند و حسابدارانی که پرداختها را ثبت میکنند.
بازپرداخت یا فاکتور مجدد در یک چشم به هم زدن
برای چه کسی باید پرداخت صورت بگیرد؟ هزینههایی وجود دارد که باید توسط مشتریان انجام شود و هزینههای دیگری که مسئولیت پرداخت آنها به عهده کسب و کار است. برای روشنشدن این مسئله، هزینههایی که باید به کارمندان پرداخت شود یا به مشتریان فاکتور مجدد شود باید مشخص شوند.
پس از تأیید هزینههای مجدد، سفارشات فروش در Odoo Expenses بهطور خودکار بهروزرسانی میشوند. کارمندان نیازی به مراجعه به سیستم حسابداری ندارند، زیرا با چند کلیک میتوان برای آنها بازپرداخت انجام داد.
آماده, تنظیم, ثبت هزینه!
دستهبندی هزینهها از قبل آماده است! هنگامی که در اودو، Odoo Expenses نصب میشود، یک مجموعه از دستهبندیهای هزینه از پیش آماده است که میتوانید بلافاصله از آنها استفاده کنید و به ایجاد سوابق هزینه بپردازید.
گزارشهای
قدرتمند
نمایش دقیق دادههایتان در ماژول هزینه اودو! از گزارشهای سفارشی استفاده کنید تا هزینهها را به صورت دقیق و دلخواه نمایش دهید، از جمله بر اساس کارمند، دسته، تاریخ و موارد دیگر. با ایجاد گزارشهایی با فیلترها و گروهبندیهای متعدد، دادههای خود را به راحتی مرتب و دسترسیپذیر کنید.
همه
ویژگی ها
به درستی
انجام شده
شفافیت اطلاعات
در داشبورد ماژول هزینه اودو، تمام هزینهها، گزارشها و وضعیتها به وضوح نمایش داده میشوند.
گزینه های آپلود
ایمیل، اسکن، کشیدن و رها کردن رسید، یا وارد کردن اطلاعات هزینه به صورت دستی، از رایانه رومیزی یا برنامه تلفن همراه!
هماهنگی بین برنامه
با یکپارچه سازی حسابداری و فروش، هزینه های تایید شده در مجلات حسابداری از پیش تعیین شده منعکس می شود و موارد صورتحساب مجدد به طور خودکار به سفارش های فروش در زمان واقعی اضافه می شوند.
همکاری
در مورد هزینه ها از طریق چتر بپرسید، هزینه های فردی را با یک کلیک از گزارش ها حذف کنید و به راحتی هزینه ها یا گزارش ها را تغییر دهید. همه تغییرات و بحث ها برای قابلیت ردیابی در چت ثبت شده است.
سادگی
همه هزینهها به سادگی در یک رابط کاربری ساده و کم حجم مدیریت میشوند و فقط با چند کلیک، به پیکربندی دلخواه خود خواهید رسید!
نقش ها
نقش همه افراد در ماژول هزینههای اودو را به وضوح تعریف کنید و مشخص کنید چه کسی گزارش هزینه را تایید می کند.
چطور می تونیم کمکتون کنیم؟