doodles

ماژول هزینه‌ها

دست از رسیدهای کاغذی بردارید

ماژول هزینه‌های اودو همه چیز را مرتب نگه می دارد تا بتوانید با آن پاکت رسید خداحافظی کنید! هم اکنون شروع کنید - رایگان است برنامه نمایشی را برنامه ریزی کنید

icons

در حال حرکت ارسال کنید

هزینه ها را مستقیماً از تلفن خود ارسال کنید! خواه ایمیل کردن هزینه یا آپلود رسید با استفاده از برنامه تلفن همراه Odoo، هرگز فراموش نکنید که هزینه را با ارسال رسید در حال حرکت ثبت کنید، همانطور که آنها را جمع آوری می کنید!

تایپ کمتر،
اسکن بیشتر

از قدرت OCR استفاده کنید. دیگر زمان را برای تایپ کردن جزئیات هر رسید تلف نکنید. Odoo هر رسید را اسکن می کند و یک رکورد هزینه با کل هزینه و تاریخ ایجاد می کند، بنابراین شما مجبور نیستید.

چهار راه برای ایجاد رکورد

ایمیل، اسکن، کشیدن و رها کردن، یا تایپ کنید. هزینه ها را با ارسال ایمیل با استفاده از کدهای هزینه اضافه کنید، رسید را اسکن کنید، رسید را در داشبورد برنامه Expenses بکشید و رها کنید، یا به صورت دستی هزینه را تایپ کنید - از تلفن یا رایانه خود!

ایمیل

اسکن

کشیدن و رها کردن

تایپ

هر هزینه ای،
یک گزارش

ارسال هر هزینه فردی را متوقف کنید. همه هزینه ها را با یک کلیک روی یک گزارش هزینه قرار دهید. ارائه یک گزارش واحد برای همه آسان تر است. از کارکنانی که هزینه ها را ارسال می کنند، مدیرانی که گزارش هزینه ها را تایید می کنند و حسابدارانی که پرداخت ها را ارسال می کنند.

بازپرداخت یا فاکتور مجدد در یک لحظه

واقعاً به چه کسی باید پرداخت شود؟ برخی از هزینه ها باید توسط مشتری و برخی دیگر توسط کسب و کار پرداخت شود. هزینه هایی را مشخص کنید که باید به کارمند بازپرداخت شود یا برای مشتری فاکتور مجدد شود.

پس از تأیید هزینه‌های صورت‌حساب مجدد، سفارش‌های فروش به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. کارمندان فقط با چند کلیک بازپرداخت می شوند، نیازی به رفتن به برنامه حسابداری نیست!

آماده, تنظیم, هزینه!

دسته های هزینه از پیش پیکربندی شده اند! وقتی برنامه Expenses نصب می‌شود، مجموعه‌ای از دسته‌های هزینه از پیش بارگذاری‌شده در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید بلافاصله شروع به ایجاد سوابق هزینه کنید.

گزارش‌های
قدرتمند

داده های مورد نظر خود را ببینید! هزینه ها را با گزارش های سفارشی تجسم کنید تا دقیقاً اطلاعات مورد نیاز خود را نشان دهید. هزینه ها را بر اساس کارمند، دسته، تاریخ و موارد دیگر ببینید. گزارش هایی را با فیلترها و/یا گروه بندی های متعدد ایجاد کنید و آنها را برای دسترسی آسان مورد علاقه خود قرار دهید.

همه ویژگی ها
به درستی انجام شده

شفافیت کامل

تمام هزینه‌ها، گزارش‌ها و وضعیت‌ها را در نمای داشبورد به وضوح ببینید.

گزینه های آپلود

ایمیل، اسکن، کشیدن و رها کردن رسید، یا وارد کردن اطلاعات هزینه به صورت دستی، از رایانه رومیزی یا برنامه تلفن همراه!

هماهنگی بین برنامه

با یکپارچه سازی حسابداری و فروش، هزینه های تایید شده در مجلات حسابداری از پیش تعیین شده منعکس می شود و موارد صورتحساب مجدد به طور خودکار به سفارش های فروش در زمان واقعی اضافه می شوند.

همکاری

در مورد هزینه ها از طریق چتر بپرسید، هزینه های فردی را با یک کلیک از گزارش ها حذف کنید و به راحتی هزینه ها یا گزارش ها را تغییر دهید. همه تغییرات و بحث ها برای قابلیت ردیابی در چت ثبت شده است.

سادگی

همه چیز در هزینه ها در یک رابط کاربری مینیمالیستی انجام می شود، تنها با چند پیکربندی انتخابی مورد نیاز.

نقش ها

نقش همه افراد در ماژول هزینه‌های اودو را به وضوح تعریف کنید و مشخص کنید چه کسی گزارش هزینه را تایید می کند.

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟