doodles

ماژول تلفن ویپ

اتصال آسان با ویپ odoo تماس برقرار کرده و سازمان خود را مدیریت کنید

Odoo VoIP به‌طور یکپارچه با سایر برنامه‌های Odoo ادغام شده است تا بهره‌وری بیشتری را با هزینه مناسبتر به کاربران ارائه دهد.

Use any of your devices to make calls anywhere with Odoo VoIP

با هر دستگاهی و در هر مکانی تماس بگیرید

هر گزینه ای را که برای شما راحت تر است را انتخاب کنید - رایانه، تلفن هوشمند، تبلت یا تلفن VoIP. شما فقط نیاز به اتصال به اینترنت دارید.

یکپارچه سازی زندگی را آسان تر می کند

بنابراین شما می توانید تمام کارهای خود را تنها با یک کلیک انجام دهید

همه مخاطبین شما در Odoo تنها با یک کلیک فاصله دارند. اما با ویجت VoIP Odoo، گزینه های بیشتری به جز تماس با آنها دارید. می توانید ایمیل بفرستید، جلسات را برنامه ریزی کنید، اطلاعات سفارش آنها یا یادداشت های تیم داخلی را مشاهده کنید و موارد دیگر!

Odoo VoIP با برنامه هایی مانند CRM، Sales، Helpdesk، Invoicing و موارد دیگر ادغام می شود، بنابراین می توانید گردش کار خود را ساده کنید و کارهای خسته کننده و دستی را برای تیم خود حذف کنید.

Odoo VoIP interface with panel of task buttons
آیکون های بصری به شما کمک می کنند

ویجت VoIP با برنامه‌های Odoo ادغام می‌شود، بنابراین می‌توانید بدون تغییر برگه‌ها یا جستجوی دیوانه‌وار اطلاعات، کار خود را با کارایی بیشتری انجام دهید.

Schedule an activity like a call, meeting, or email with Odoo VoIP dashboard
انجام وظایف پشتیبانی (حتی در هنگام تماس)

یک فعالیت، مانند تماس یا جلسه، یا ارسال ایمیل را برنامه ریزی کنید.

Retrieve customer information from easy-to-access interface
تمام اطلاعاتی که نیاز دارید درست در دسترس شماست

یک فرصت، بلیط یا فرم تماس مشتری را باز کنید تا همه اطلاعات آنها را ببینید.

تماس های خود را برنامه ریزی کنید

Odoo VoIP به طور کامل با Odoo یکپارچه شده است، بنابراین می توانید اقدامات را از هر برنامه ای برای پیگیری همه چیز برنامه ریزی کنید.

لیست کارهای شما بسیار کوتاهتر شده است.

Schedule calls from chatter inside Odoo
An Odoo CRM opportunity card with option to add contact to call queue An Odoo CRM opportunity card with option to add contact to call queue

ایجاد صف تماس در ماژول مدیریت مشتریان اودو

با یک کلیک از نمای کانبان در pipeline مدیریت مشتریان، می توانید یک تماس در صف تلفن خود را برای خود یا دیگران برنامه ریزی کنید. به سادگی روی کارت مخاطب خود نگه دارید و کلیک کنید تا به لیست فعالیت های بعدی خود اضافه شود.

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟