ماژول تلفن ویپ
اتصال آسان با ویپ odoo تماس برقرار کرده و سازمان خود را مدیریت کنید
Odoo VoIP بهطور یکپارچه با سایر برنامههای Odoo ادغام شده است تا بهرهوری بیشتری را با هزینه مناسبتر به کاربران ارائه دهد.
با هر دستگاهی و در هر مکانی تماس بگیرید
هر گزینه ای را که برای شما راحت تر است را انتخاب کنید - رایانه، تلفن هوشمند، تبلت یا تلفن VoIP. شما فقط نیاز به اتصال به اینترنت دارید.
یکپارچه سازی زندگی را آسان تر می کند
بنابراین شما می توانید تمام کارهای خود را تنها با یک کلیک انجام دهید
همه مخاطبین شما در Odoo تنها با یک کلیک فاصله دارند. اما با ویجت VoIP Odoo، گزینه های بیشتری به جز تماس با آنها دارید. می توانید ایمیل بفرستید، جلسات را برنامه ریزی کنید، اطلاعات سفارش آنها یا یادداشت های تیم داخلی را مشاهده کنید و موارد دیگر!
Odoo VoIP با برنامه هایی مانند CRM، Sales، Helpdesk، Invoicing و موارد دیگر ادغام می شود، بنابراین می توانید گردش کار خود را ساده کنید و کارهای خسته کننده و دستی را برای تیم خود حذف کنید.
آیکون های بصری به شما کمک می کنند
ویجت VoIP با برنامههای Odoo ادغام میشود، بنابراین میتوانید بدون تغییر برگهها یا جستجوی دیوانهوار اطلاعات، کار خود را با کارایی بیشتری انجام دهید.
انجام وظایف پشتیبانی (حتی در هنگام تماس)
یک فعالیت، مانند تماس یا جلسه، یا ارسال ایمیل را برنامه ریزی کنید.
تمام اطلاعاتی که نیاز دارید درست در دسترس شماست
یک فرصت، بلیط یا فرم تماس مشتری را باز کنید تا همه اطلاعات آنها را ببینید.
تماس های خود را برنامه ریزی کنید
Odoo VoIP به طور کامل با Odoo یکپارچه شده است، بنابراین می توانید اقدامات را از هر برنامه ای برای پیگیری همه چیز برنامه ریزی کنید.
لیست کارهای شما بسیار کوتاهتر شده است.
ایجاد صف تماس در ماژول مدیریت مشتریان اودو
با یک کلیک از نمای کانبان در pipeline مدیریت مشتریان، می توانید یک تماس در صف تلفن خود را برای خود یا دیگران برنامه ریزی کنید. به سادگی روی کارت مخاطب خود نگه دارید و کلیک کنید تا به لیست فعالیت های بعدی خود اضافه شود.
چطور می تونیم کمکتون کنیم؟