ماژول چت آنلاین
ارتباط با مشتری آسانتر شد

به سوالات پاسخ دهید، سرنخ ها را پیدا کنید و مشکلات را فوراً حل کنید
ماژول Live chat اودو با رابط کاربر پسند و ویژگیهای قوی خود به تیم شما اجازه میدهد تا با بازدیدکنندگان وبسایت درگیر شوند، سوالات را پاسخ داده و سرنخها را پرورش دهند. چه به دنبال افزایش رضایت مشتری یا افزایش کارایی تیم خود باشید، ماژول چت آنلاین Odoo راه حلی است که شکاف بین شما و مخاطبانتان را پر می کند و با هر کلیک، ارتباطات معناداری را تقویت می کند.

هرگز هیچ پیامی را از دست ندهید
بدون توجه به برنامه Odoo که در آن کار می کنید، اعلان ها را دریافت کنید و یک پنجره چت باز کنید. مکالمات شما در پایگاه داده، شما را دنبال می کنند تا هرگز فرصتی را برای اتصال از دست ندهید.

راهنمایی تنها با یک کلیک فاصله دارد
بدون از دست دادن جزئیات مهم، فوراً مکالمات را به تیکت های پشتیبانی تبدیل کنید. هنگامی که یک اپراتور چت زنده با مشکلی مواجه می شود که نیاز به بررسی دارد، می تواند یک تیکت پشتیبانی درست از پنجره چت ایجاد کند. و کل تاریخچه چت با تیکت جدید منتقل میشود.

تبدیل “بازدید کننده” به “مشتری”
تنها با چند ضربه کلیک، بازدیدکنندگان وب سایت را به فروش بالقوه تبدیل کنید. همانطور که یک بازدیدکننده با وب سایت شما درگیر می شود، چت آنلاین ارتباط فوری را امکان پذیر می کند و به تیم شما اجازه می دهد تا به سرعت به سؤالات پاسخ داده و کمک شخصی ارائه دهد. سپس می توان این تعاملات را در برنامه CRM ثبت کرد و به سرنخ ها تبدیل کرد و اطمینان حاصل کرد که هیچ فرصت تجاری بالقوه ای از بین نمی رود.


با چت بات، هم تیمی جدید خود آشنا شوید
از ایجاد تیکتهای پشتیبانی گرفته تا پاسخگویی به سوالات مشتریان، Odoo Chatbot آماده است که همه کارهترین کارمند شما باشد! این دستیار مجازی هوشمند برای ارائه پاسخ های فوری و پشتیبانی شبانه روزی طراحی شده است. با زمان پاسخگویی طولانی خداحافظی کنید و به اتوماسیون کارآمد سلام کنید!

همه
ویژگی ها
به درستی
انجام شده
پاسخ های آماده
پیام های پرکاربرد را با میانبرهای ساده جایگزین کنید.
جستجوی تیکت
بدون خروج از پنجره چت به دنبال تیکتهای پشتیبانی موجود مطابق با مشکل مشتری باشید.
مدیریت چند کانال
چندین کانال ایجاد کنید تا مکالمات را بسته به منطقه وب سایت خود سفارشی کنید یا درخواست های تیم های مختلف را مدیریت کنید.
ادغام شخص ثالث
چت زنده را در وب سایتی که خارج از Odoo ایجاد شده است، تنها در چند مرحله ساده فعال کنید.
ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد
از بازخورد مشتری برای نظارت بر رضایت و عملکرد تیم استفاده کنید.
درخواست های چت را ارسال کنید
مکالمات را با بازدیدکنندگان وب سایت به صورت بلادرنگ بر اساس فعالیت مرور آنها آغاز کنید.
چت آنلاین سایت به یکی از حیاتیترین ابزارهای افزایش فروش، رضایت مشتری و پشتیبانی سریع در دنیای دیجیتال امروز تبدیل شده است. ۷۳٪ از مشتریان آنلاین ترجیح میدهند از چت زنده برای ارتباط با برندها استفاده کنند و کسبوکارهایی که از چت آنلاین بهره میبرند، افزایش نرخ تبدیل تا ۲۰٪ را تجربه میکنند. از استارتاپهای کوچک تا فروشگاههای بزرگ اینترنتی، همگی به سمت سیستم چت آنلاین روی آوردهاند تا در لحظه به نیاز کاربران پاسخ دهند و تجربه خرید آنها را شخصیسازی کنند.
در این محتوا، شما را با انواع نرمافزار چت سایت آشنا میکنیم که با طراحی کاربر پسند، پاسخگویی خودکار، اتصال به CRM و امکان پیگیری مکالمات، بهرهوری تیمهای فروش و پشتیبانی را چند برابر میکنند. همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه یک ماژول چت آنلاین پیشرفته میتواند جایگزین فرمهای سنتی تماس شود و مزایای چت آنلاین در سایت را به حداکثر برساند. اگر بهدنبال جذب سریعتر مشتری، کاهش نرخ ریزش و افزایش تعامل هستید، ادامه این محتوا برای شما نوشته شده است.
چطور با نرم افزار چت آنلاین odoo کسب و کار آنلاین شما کمک میکنیم؟
1. گفتگوی آنلاین در سایت
در راهاندازی فروشگاه اینترنتی، پیادهسازی گفتگوی آنلاین اولین گامی بود که باعث ماندگاری بیشتر کاربران شد. چت آنلاین در لحظه، حس ارتباط واقعی را منتقل کرده و نرخ پرش (Bounce Rate) را بهشدت کاهش میدهد.
2. جذب مشتری با جواب به دغدغهها
طبق بررسی HubSpot، بیش از ۸۲٪ کاربران آنلاین وقتی جواب سوال خود را در لحظه دریافت میکنند، احتمال خریدشان چند برابر میشود منبع.
3. سامانه هدفمند ارسال پیام خودکار
سیستم Odoo امکان ارسال پیامهای خودکار در صفحات خاص را دارد. این موضوع موجب میشود تا کاربر در لحظه ورود اولیه متوجه یک پشتیبان آنلاین در سایت شود و مطمئن باشد که سوالاتش بی جواب نمیماند.
راه حلهای سرویس چت آنلاین odoo
1. گرفتن اطلاعات از رفتار کاربران
Odoo قادر است تا اطلاعات گوناگونی از طریق صحبت و گردش در سایت کاربران جمع آوری کند.
2. پشتیبانی گروهی
سیستم چند اپراتوره Odoo امکان مدیریت مشترک مکالمات را فراهم میکند و همزمان چند پشتیبان میتوانند به درخواستها پاسخ دهند.
3. تنظیمات اختصاصی
شخصیسازی رنگ، لوگو، متن پیامهای ابتدایی، زمانبندی نمایش ویجت و... از امکانات مهم این سرویس است.
4. انتقال مکالمات بین اپراتورها
امکان انتقال سریع مکالمه به همکار تخصصی باعث افزایش کیفیت پشتیبانی شده و این امکان در نرم افزار اودو قابل اجراست.
5. لیست کاربران آنلاین
شناسایی کاربران فعال و ورود به گفتوگوی اولیه (آغاز گفتگو و تعامل در سایت) یکی از ویژگیهای کلیدی Odoo است.
6. اتصال به واتساپ
امکان اتصال مستقیم به WhatsApp Business برای پاسخگویی یکپارچه وجود دارد.
7. شخصیسازی ابزارک پشتیبانی آنلاین
ظاهر ابزارک چت با برند سایت یکپارچه میشود.
8. ارسال صدا و ویس در جواب خودکار
پاسخ صوتی ضبطشده برای تعامل بهتر با کاربرهای کمحوصله یا دارای مشکل تایپ.
9. سیستم خودکار احراز هویت در چت آنلاین
احراز هویت ساده از طریق ایمیل یا شماره موبایل پیش از شروع گفتگو، باعث افزایش بیشتر تعاملات در بستر های دیگر میشود.
10. قرار دادن فرم تماس با ما در چت آنلاین
در زمانهای آفلاین، کاربران میتوانند از طریق همان ابزار چت فرم تماس ارسال کنند.
چت بات آنلاین هوش مصنوعی odoo در سایت
1. پشتیبانی 24 ساعته توسط هوش مصنوعی
Chatbotها در صورت آموزش صحیح میتوانند تا ۷۰٪ از درخواستهای متداول را پاسخ دهند منبع. چت بات odoo با اطلاعاتی که در سایت قرار میگیرد یا آموزش داده میشود، پاسخ جامع هوشمندی را به مخاطبان میدهد.
2. تجربه بهتر مشتریان
پاسخ سریع، عدم نیاز به انتظار، و تعامل انسانیمانند باعث افزایش رضایت مشتریان میشود.
3. کاهش هزینه نیروی انسانی پشتیبان
طبق دادههای SEMrush، با هوشمند سازی تعاملات درون سایت، کسبوکارها تا ۴۵٪ در هزینههای پشتیبانی صرفهجویی میکنند منبع.
مزایای استفاده از چت آنلاین
نرم افزار چت آنلاین اودو مزایای زیر را برای کسب و کارها ایجاد میکند:
1. افزایش نرخ تبدیل در کسب و کار
مشتریان دست به نقد، در صورت نگرفتن جواب سوالهایشان، صفحه خرید را ترک میکند. با این نرم افزار با جواب دادن سوالات مشتریان، نرخ تبدیل را افزایش دهید.
2. کاهش هزینه های پشتیبانی
با جایگزینی چت بات آنلاین اودو، هزینهها کاهش و بهرهوری افزایش مییابد. همچنین تجربه مشتری از تعامل در سایت نیز به شدت بالا میرود.
3. افزایش اعتماد کاربران
وقتی برند در دسترس و پاسخگوست، اعتماد به آن بیشتر میشود.
4. پاسخ آنی و حل مشکل مشتری در لحظه
برطرف کردن دغدغه مشتری همان لحظه بازدید، عامل تمایز رقابتی است. این کار میتواند با نرم افزار خودکار چت آنلاین اودو در لحظه صورت گیرد، بدون ایجاد وقفه در پاسخگویی.
5. امکان پاسخگویی به مشتری در زمانهای آفلاین
ویژگی ثبت تیکت یا فرم تماس در زمانهای غیرکاری، باعث حفظ ارتباط با کاربر میشود.
6. آسان کردن مراحل پرسیدن سوال برای مشتری
با تنها یک کلیک، کاربر میتواند ارتباط بگیرد، بدون نیاز به تماس یا ایمیل.
انتخاب بهترین سیستم چت آنلاین
ترکیب قابلیتها، امنیت، انعطافپذیری، و قیمت مناسب، معیارهای کلیدی انتخاب هستند. Odoo در این میان، گزینهای کامل و قابل اتکا محسوب میشود. برای خرید ERP به صفحه "خرید odoo" مراجعه و یا برای استعلام و گرفتن مشاوره و دموی رایگان نرم افزار به صفحه "قیمت ERP" مراجعه کنید.
تاثیر چت آنلاین در فروش یک فروشگاه اینترنتی
در یک فروشگاه لباس آنلاین، پس از نصب چت، آمار خرید بالا رفته، سرعت انتقال اطلاعات و جواب دادن به سوالات مشتری افزایش پیدا کرده و تجربه خرید خوبی برای کاربران ایجاد میشود بدون آنکه تاخیری در پاسخدهی باشد و یا تیم پشتیبانی با انواع سوالات رو به رو باشند.
بهترین نرم افزار پشتیبانی آنلاین: odoo
ترکیب چت زنده، ربات، تحلیل داده، گزارشگیری، و اتصال به سیستمهای دیگر مانند CRM باعث میشود Odoo یکی از جامعترین ابزارهای بازار باشد. همه اطلاعات کاربران را دریافت و با ماژول های اتوماسیون بازاریابی، دوباره مشتریان را ترغیب به خرید دوباره کنید. سطح و کیفیت خرید کاربران را افزایش و هزینه نیروی پشتیبانی سایت را به حداقل برسانید.
این نرم افزار با دیگر بخش های کسب و کار، مرتبط و یکپارچه است و می توانید در بخش های مختلف کسب و کار، از این اطلاعات استفاده کنید.
آموزش نصب و فعالسازی سرویس چت ایرانی odoo
فرآیند نصب ساده است:
- مراجعه به صفحه قیمت ERP
- تماس با متخصصان دیباگ
- گرفتن مشاوره و دموی رایگان نرم افزار
- نصب ماژول چت در پنل Odoo
- تنظیم رنگها، پیامها و اپراتورها
- جایگذاری کد ویجت در سایت
- اتصال به CRM یا واتساپ در صورت نیاز
- راه اندازی نرم افزار در ماژول وب سایت odoo
راه های استفاده بهینه از چت آنلاین فروشگاه اینترنتی
۱. استخراج زمانهای پربازدید سایت
با استفاده از ابزارهای آنالیتیکس، ساعات پربازدید را شناسایی و اپراتورهای متخصص سایت در آن ساعات فعال باشد.
۲. توجه به کیفیت پاسخگویی چتها
لحن مؤدبانه، پاسخ کامل و کاربردی باعث رضایت کاربران میشود.
3. تبدیل مخاطب به مشتری
با پیگیری چتهای قبلی و پیشنهاد محصول مرتبط، نرخ تبدیل افزایش مییابد.
سوالات متداول
ابزار چت سایت چیست؟
ابزاری برای گفتوگوی لحظهای با کاربران سایت و پاسخ به نیازهای آنها.
بهترین ابزارهای چت آنلاین سایت کدامند؟
در حال حاضر نرم افزار odoo که دارای چت آنلاین در سایت نیز هست، بهترین نرم افزار چت آنلاین را داراست که با دیگر بخش های کسب و کار نیز یکپارچه است.
مزیت استفاده از چت آنلاین چیست؟
افزایش تعامل، کاهش هزینه تماس تلفنی، افزایش نرخ تبدیل و جمعآوری اطلاعات رفتاری.
چرا شرکتها از سرویس چت آنلاین استفاده میکنند؟
برای بهبود تجربه کاربر، افزایش فروش، ارتقای پشتیبانی، رقابتپذیری بیشتر در بازار و کاهش هزینه پشتیبانی.
چطور می تونیم کمکتون کنیم؟