doodles

ماژول چت آنلاین

ارتباط با مشتری آسان‌تر شد

ماژٰول چت زنده اودو راه حلی عالی برای ارائه پشتیبانی کارآمد و در زمان واقعی از بازدیدکنندگان وب سایت شما است و بدون توجه به اینکه با چه کسی صحبت می کنید، یک تجربه پشتیبانی عالی از مشتری را تضمین می کند.

icons

به سوالات پاسخ دهید، سرنخ ها را پیدا کنید و مشکلات را فوراً حل کنید

ماژول Live chat اودو با رابط کاربر پسند و ویژگی‌های قوی خود به تیم شما اجازه می‌دهد تا با بازدیدکنندگان وب‌سایت درگیر شوند، سوالات را پاسخ داده و سرنخ‌ها را پرورش دهند. چه به دنبال افزایش رضایت مشتری یا افزایش کارایی تیم خود باشید، ماژول چت آنلاین Odoo راه حلی است که شکاف بین شما و مخاطبانتان را پر می کند و با هر کلیک، ارتباطات معناداری را تقویت می کند.

Live chatApp

هرگز هیچ پیامی رااز دست ندهید

بدون توجه به برنامه Odoo که در آن کار می کنید، اعلان ها را دریافت کنید و یک پنجره چت باز کنید. مکالمات شما در پایگاه داده، شما را دنبال می کنند تا هرگز فرصتی را برای اتصال از دست ندهید.

arrow
Live chatApp

راهنمایی تنها با یک کلیک فاصله دارد

بدون از دست دادن جزئیات مهم، فوراً مکالمات را به تیکت های پشتیبانی تبدیل کنید. هنگامی که یک اپراتور چت زنده با مشکلی مواجه می شود که نیاز به بررسی دارد، می تواند یک تیکت پشتیبانی درست از پنجره چت ایجاد کند. و کل تاریخچه چت با تیکت جدید منتقل می‌شود.

Live chatApp

تبدیل “بازدید کننده” به “مشتری”

تنها با چند ضربه کلیک، بازدیدکنندگان وب سایت را به فروش بالقوه تبدیل کنید. همانطور که یک بازدیدکننده با وب سایت شما درگیر می شود، چت آنلاین ارتباط فوری را امکان پذیر می کند و به تیم شما اجازه می دهد تا به سرعت به سؤالات پاسخ داده و کمک شخصی ارائه دهد. سپس می توان این تعاملات را در برنامه CRM ثبت کرد و به سرنخ ها تبدیل کرد و اطمینان حاصل کرد که هیچ فرصت تجاری بالقوه ای از بین نمی رود.

Live chatApp
اطلاعات را به اشتراک بگذارید و ارتباط برقرار کنید
user add

با چت بات، هم تیمی جدید خود آشنا شوید

از ایجاد تیکت‌های پشتیبانی گرفته تا پاسخگویی به سوالات مشتریان، Odoo Chatbot آماده است که همه کاره‌ترین کارمند شما باشد! این دستیار مجازی هوشمند برای ارائه پاسخ های فوری و پشتیبانی شبانه روزی طراحی شده است. با زمان پاسخگویی طولانی خداحافظی کنید و به اتوماسیون کارآمد سلام کنید!

Live chatApp

همه ویژگی ها
به درستی انجام شده

پاسخ های آماده

پیام های پرکاربرد را با میانبرهای ساده جایگزین کنید.

جستجوی تیکت

بدون خروج از پنجره چت به دنبال تیکت‌های پشتیبانی موجود مطابق با مشکل مشتری باشید.

مدیریت چند کانال

چندین کانال ایجاد کنید تا مکالمات را بسته به منطقه وب سایت خود سفارشی کنید یا درخواست های تیم های مختلف را مدیریت کنید.

ادغام شخص ثالث

چت زنده را در وب سایتی که خارج از Odoo ایجاد شده است، تنها در چند مرحله ساده فعال کنید.

ارزیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد

از بازخورد مشتری برای نظارت بر رضایت و عملکرد تیم استفاده کنید.

درخواست های چت را ارسال کنید

مکالمات را با بازدیدکنندگان وب سایت به صورت بلادرنگ بر اساس فعالیت مرور آنها آغاز کنید.

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟