ماژول پشتیبانی مشتریان
تیم پشتیبانی شما به ارتقاء نیاز دارد
ماژول پشتیبانی مشتریان اودو - پلتفرم تیکت که به تیم شما را کمک میکند تا بتوانید به بهترین شکل پشتیبانی مشتریان را انجام دهید. با پیچیدگیها خداحافظی کنید و به دوران جدیدی از پشتیبانی بیدردسر، کارآمد و مشتری محور با ادو خوشآمد بگویید.
رابط کاربری شگفتانگیز
با ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، پیگیری، اولویتبندی و حل تیکتهای مشتری
تیکتهای خود را به دلخواه با نمای کانبان شگفتانگیز سازماندهی کنید. نگاهی سریع به بار کاری تیم خود داشته باشید و وضعیت یک تیکت را بر اساس قوانین SLA سفارشیشدهی خود چک کنید.
چندکاناله، بهصورت آماده:
با مشتریان خود در مکانی که هستند ارتباط برقرار کنید.
ایمیل
ایمیلهای ورودی جدید به صورت خودکار تیکت ایجاد میکنند.
فرم در وبسایت
استعلامهای مشتریان خود را با یک فرم در وبسایت قابل تنظیم، مشخص کنید.
چت زنده
از افزونه چت زنده در وبسایت خود استفاده کنید تا به صورت فوری با بازدیدکنندگان در ارتباط باشید.
بهینهسازی شده برای بهرهوری بیشتر
در ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، توافقنامههای سطح خدمات (SLAs)، اتوماسیون، قالبها و پاسخهای آماده.
ماژول Helpdesk odoo به بهرهوری تیم شما خود را بهینهسازی کرده است:
- قوانین SLA خود را ایجاد کنید و به Odoo اجازه دهید به صورت خودکار اقدام کند.
- ایمیلها یا اقدامات را در مراحل مختلف حل تیکت به طور اتوماتیک کنید.
- قالبهای ایمیل پویا تعریف کنید تا پاسخهای متداولتر را به صورت اتوماتیک انجام دهید.
- تیکتها را با یک کلیک به مدیر خود ارجاع دهید.
- متخصصان را به یک گفتگوی زنده دعوت کنید.
- در گفتگوی زنده از پاسخهای آماده برای پاسخهای فوری استفاده کنید.
قراردادهای پشتیبانی را به فروش برسانید
فروش، تمدید و ارتقاء به طور خیلی راحتی.
قراردادهای پشتیبانی را بفروشید تا به طور خودکار خدمات میز پشتیبانی را به مشتری خود ارائه دهید. زمان هر قرارداد را با برنامه جدول زمانی ردیابی کنید و با قراردادهای با زمان محدود به طور خودکار فروش را افزایش دهید. بر اساس وضعیت مشتری خود، هشدارهایی را برای تیم فروش یا میز پشتیبانی خود ایجاد کنید.
ارائه خدمات بهتر هوشمند
پایگاه دانش مشتری داخلی.
با ماژول پشتیبانی مشتریان اودو، پلتفرم هوشمند خود را با مستقیم پیوند دادن سوالات متداول، ویدئوهای آموزشی و ارائهها به یک تیکت گسترش دهید. با ایجاد یک تالار گفتگو، یک جامعه پیرامون محصول خود ایجاد کنید.
به مشتریان امکان بستن تیکتهای خودشان را بدهید
پرداختن به استقلال داخلی شرکت، افزایش بهرهوری.
احتمال خطا را کاهش دهید، از سوء تفاهم جلوگیری کنید و زمان بیشتری را برای تیمهای Helpdesk بگذارید تا در مورد آنچه واقعاً به توجه آنها نیاز دارد نگران باشند.
چطور می تونیم کمکتون کنیم؟