معرفی نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو  + ماژول‌های نرم افزار odoo

نرم‌افزار مدیریت پروژه و کسب و کار odoo، امکانات بسیار زیادی در زمینه مدیریت کسب‌و‌کار و مدیریت منابع سازمانی در اختیارتان قرار می‌دهد که در این مقاله به ویژگی‌های نرم افزار odoo می‌پردازیم.
21 دی 1402
معرفی نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو  + ماژول‌های نرم افزار odoo
محمدمهدی نیک اختر

نرم‌افزار مدیریت پروژه و کسب و کار odoo، امکانات بسیار زیادی در زمینه مدیریت کسب‌و‌کار و مدیریت منابع سازمانی در اختیارتان قرار می‌دهد که در این مقاله به ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

Odoo یک نرم افزار جامع مدیریت کسب و کار است که با ماژول‌های مختلف خود می‌تواند تمامی جنبه‌های عملیات یک شرکت را مدیریت کند. نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو در سال 2005 توسط Fabien Pinckaers تاسیس شد و در ابتدا TinyERP نام داشت. با افزایش محبوبیت این پلتفرم، با شروع نسخه 8 این نرم افزار odoo به تغییر نام داد. 

آخرین نسخه مدیریت کسب و کار odoo یعنی V16، پیشرفته ترین و سریع ترین نسخه Odoo تا به امروز در نظر گرفته می‌شود.

یکی از عوامل کلیدی که در موفقیت Odoo نقش دارد، ماهیت منبع باز آن است که آن را برای مشاغل در هر اندازه‌ای قابل دسترس و اجرا می‌کند. همچنین این نرم افزار بیش از 28500 ماژول الحاقی، از جمله برنامه‌های پولی و رایگان را ارائه می‌دهد که می‌توانند ویژگی‌های اضافی را ارائه دهند و به کسب‌وکارها کمک کنند تا عملیات خود را ساده کنند. 

نرم افزار odoo با بیش از 12 میلیون کاربر در سراسر جهان، به دلیل قابلیت اطمینان، کارایی و مقرون به صرفه بودن، به یک انتخاب محبوب برای مشاغل تبدیل شده است.

Odoo بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار

Odoo یک نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار همه جانبه و یکپارچه است. چه در مورد موجودی شما باشد و چه حسابداری، نرم افزار Odoo به طرق مختلف می‌تواند نیازهای شرکت شما را برآورده کند!

بنابراین با استفاده از اودو نه تنها می‌توانید نتیجه گیری‌های بهتری در رابطه با کسب و کار خود داشته باشید، بلکه می ‌توانید شرکت خود را نیز برای شکوفایی بازاریابی کنید. نرم افزار اودو به گونه‌ای توسعه یافته است که می‌تواند شیوه‌های تجاری پیچیده را ساده‌تر کند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در زمینه استقرار Odoo برای سازمان شما، با ما تماس بگیرید.

نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو چگونه کار می‌کند؟

نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو بهترین راه حل برای تمام نیازهای کسب و کار شما است. Odoo یک طراحی کاربر پسند دارد که به آسانی می‌توان در آن پیمایش کرد. همچنین به سرعت می‌توانید به کار کردن با این نرم افزار عادت کنید. 

این نرم افزار نه تنها منابع را برای پروژه‌های دیگر آزاد می‌کند، بلکه با رابط بصری خود که کارهای تکراری و خسته کننده مانند ورود داده‌ها را به صورت خودکار انجام می‌دهد، در زمان صرفه جویی می‌کند. Odoo بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار است که می‌توانید برای انجام کارهای روزمره خود به آن تکیه کنید. 

بهترین نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار با تمام عملکردها 

با استفاده از این نرم افزار مدیریت کسب و کار، می‌توانید یک نمای کلی از کسب و کار خود در حال حرکت داشته باشید و فرآیندها را از طریق قالب‌ها و برنامه‌های از پیش ساخته شده به صورت خودکار انجام دهید. برای یکپارچه نگه داشتن تمام فرآیندهای کسب و کار خود در یک صفحه و برنامه، Odoo ERP بهترین گزینه است.

لایسنس رسمی اودو را چگونه دریافت کنم؟

دیباگ، پارتنر رسمی اودو، Odoo بومی‌سازی شده را به همراه لایسنس رسمی آن عرضه می‌کند. کافی است برای دریافت آخرین نسخه رسمی اودو (اودو 17) روی دکمه زیر کلیک کنید:

همین الان بخون!!


ماژول های Odoo

نرم افزار اودو odoo فارسی دارای بیش از 35 ماژول می‌باشد. این ماژول‌ها قابل ادغام و سفارشی سازی هستند. 

سفارشی‌سازی Odoo ERP می‌تواند کسب‌وکارها را وادار کند تا فعالیت‌های خود را آنطور که می‌خواهند زیر نظر داشته باشند. شما می توانید برای ایجاد تغییرات و ارائه آنچه که نیاز دارید با مجریان و متخصصان فروش نرم افزار مدیریت کسب و کار در وب سایت ما تماس بگیرید و بهترین ماژول‌های متناسب با کسب و کارتان را درخواست کنید. 

1.  ماژول CRM اودو

تیم فروش و فعالیت‌های آن را با ماژول CRM اودو مدیریت کنید. این ماژول به شما اجازه می‌دهد:

  • خط فروش خود را سازماندهی کنید.
  • پیشرفت چرخه فروش خود را از تماس اولیه تا تحویل محصول پیگیری کنید.
  • یک نقل قول را با یک کلیک ایجاد کنید.
  • تماس‌ها و جلسات را مستقیماً از رابط CRM برنامه ریزی کنید تا بتوانید تمام اطلاعات مشتری را در یک مکان نگه دارید.

ماژول Odoo CRM ابزاری عالی است که می‌تواند به بهبود بازاریابی، فروش و خدمات مشتری کمک کند. این نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار به شما اجازه می‌دهد تا سرنخ‌ها، فرصت‌ها و فعالیت‌ها را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از آن برای اجرای خط لوله فروش برای کمک به پیگیری وظایف و ایجاد گزارش استفاده کنید. برنامه CRM اودو قابل تنظیم و سفارشی سازی است و به راحتی در سیستم موجود هر کسب و کاری ادغام می‌شود.

با نرم افزار پایانه فروش POS می‌توانید کل فرآیند فروش را با سرعت بالا کاملا خودکار انجام دهید. حتی در این نزم افزار می‌توانید به مشتریان وفادار امتیاز، هدیه و حتی تخفیف دهید. 

باشگاه مشتریان اودو

 ​با ماژول باشگاه مشتریان اودو یا Odoo CRM، می‌توانید هر کدام از مشتریان خود را ردیابی و براساس برنامه پیگیری منظم ایجاد شده در ماژول اودو، می‌توانید فرصت‌ها را تبدیل به مشتریان بالقوه کنید! برای دیدن اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید:

ماژول CRM اودو


2. مدیریت موجودی اودو

Odoo ERP یک نرم افزار مدیریت موجودی است که به شما کمک می کند تجارت خود را بهتر اداره کنید و از آن بهره بیشتری ببرید. با این برنامه شرکت‌ها می‌توانند به راحتی شرکت خود را با پیگیری همه چیز از سطح موجودی فعلی گرفته تا هزینه‌های تولید و در دسترس بودن محصول مدیریت کنند.

 این ماژول امکان مدیریت موجودی انبارهای متعدد را فراهم می‌کند و ابزاری عالی برای شرکت‌هایی است که سفارشات مکرر دارند یا محصولات را به صورت عمده ارسال می‌کنند. با استفاده از این ماژول، کسب و کارها می‌توانند همیشه در دسترس بودن محصول را تضمین کنند و تعداد فروش‌های انجام شده را از میزان موجودی مشاهده کنند. 

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در زمینه استقرار Odoo برای سازمان شما، با ما تماس بگیرید.

3. حسابداری و مدیریت فاکتور

حسابداری Odoo مدیریت امور مالی را برای مشاغل آسان می‌کند. این ماژول شامل ویژگی‌های صورتحساب است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد با خودکار کردن عملکردهای صورتحساب در زمان خود صرفه جویی کنند. اودو یک راه حل حسابداری آنلاین است که به شما امکان می‌دهد امور مالی خود را از هر کجا و در هر زمان مدیریت کنید. 

با استفاده از ماژول حسابداری odoo، می‌توانید حساب‌های خود را به روز کنید، فاکتورها را ارسال کنید و پرداخت‌ها را پردازش کنید.

ماژول حسابداری اودو بسیار مقرون به صرفه‌تر از نرم افزار حسابداری سنتی است و با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و ادغام‌های آن، می‌توانید سیستم حسابداری اودو را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. 

ماژول حسابداری اودو

بصورت خلاصه ماژول حسابداری Odoo را می‌توان کامل‌ترین نرم‌افزار حسابداری دانست که 3 ویژگی اساسی دارد:

  1. کاهش شدید هزینه زمانی برای حسابداری سازمان
  2. یکپارچگی اطلاعاتی با دیگر ماژول‌های مدیریت سازمان
  3. دارای ویژگی‌های تطبیقی و برنامه‌ریزی ساده و دقیق

پیشنهاد می‌کنیم خودتان ناظر ویژگی‌های قدرتمند این ماژول باشید:

ماژول حسابداری اودو



4. ماژول POS اودو

نرم افزار ERP odoo یک سیستم پایانه فروش مبتنی بر وب دارد که عملکردهای بصری و پیشرفته را برای مدیریت خرده فروشی ارائه می‌دهد. اودو طیف گسترده‌ای از گزینه‌های فروش را دارد که می‌توانید بر طبق نیازها و ترجیحات تجاری خود آن را سفارشی سازی و تنظیم کنید. 

5.ماژول منابع انسانی اودو

با کمک این نرم افزار می‌توانید سرمایه‌های انسانی سازمان خودتان را بهتر مدیریت کنید. تمامی فرآیندهای مربوط به استخدام، مرخصی، ساعات ورود و خروج، هزینه‌ها، ارزیابی عملکرد کارکنان و... همگی به راحت‌ترین شکل ممکن مدیریت خواهند شد. 

مثلا با نرم افزار کارمندان اودو، می‌توان از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کرد. اغلب مدیران به این سیستم‌ها دسترسی دارند و می‌توانند ساعات حضور و غیاب کارمندان خودشان را بررسی کنند. 

حتی می‌توانید برای این منظور به کمک این نرم افزار، گزارش‌های هفتگی، ماهانه و سالانه ایجاد کنید که به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

از دیگر نرم افزارهای ماژول منابع انسانی اودو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

ماژول منابع انسانی اودو

با ماژول منابع انسانی اودو، از یک نمای ساده اما جامع از تمام درخواست‌ها، ساعات کاری، وضعیت مرخصی‌ها و ... کارمندان خود آگاه خواهید بود. برای خواندن توضیحات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید:

ماژول منابع انسانی اودو

6. ماژول بازاریابی اودو

با ماژول بازاریابی اودو می‌توانید تمامی فرآیندهای مربوط به بازاریابی و CRM را به بهترین شکل مدیریت کنید. 

از طریق این نرم افزارها تمامی این اقدامات به ساده‌ترین صورت ممکن است. می‌توانید مشتریان بالقوه خودتان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید تا آن‌ها به کسب و کار شما وفادار بمانند. 

  • ماژول بازاریابی پیامکی اودو: اگر می‌خواهید تبلیغاتی انجام دهید یا رویدادهای خودتان را به مشتریان یادآوری کنید، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد. می‌توانید برای تمام کمپین‌های پیامکی خود برنامه ریزی داشته باشید. 
  • ماژول بازاریابی ایمیلی اودو: می‌توانید برای مشتریان خود خبرنامه‌های ایمیل ارسال کنید. مطمئن باشید که خبرنامه ایمیل شما در موبایل، تبلت یا حتی دسکتاپ به صورت مناسب نمایش داده شده است. 
  • ماژول اتوماسیون بازاریابی اودو: با کمک این نرم افزار می‌توانید کمپین‌های بازاریابی هدفمند ایجاد کنید. می‌توانید از طریق رابط بصری این نرم افزار، گردش کاری خود را سفارشی کنید و حتی به سادگی کمپین‌های دومرحله‌ای داشته باشید.
  • ماژول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اودو: از طریق این نرم افزار می‌توانید مشتریان جدید جمع آوری کنید و کاربران را در شبکه‌های اجتماعی خود جمع کنید. حضور در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که مشتریان بیشتری به سوی کسب و کار خودتان جذب کنید. ویژگی‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به صورت زیر است:
  • ارسال و زمان بندی پست‌ها
  • بازدیدکنندگان آنلاین
  • پوش نوتیفیکیشن
  • کمپین‌ها
  • درخواست چت آنلاین
  • رهگیری درآمدها و سرنخ‌ها
  • و...

مدیریت پروژه odoo

7.ماژول سرویس اودو

اگر کسب و کار شما از نوع خدماتی باشد، می‌توانید تمام امور مربوط به این بخش را با این نرم افزار به بهترین صورت انجام دهید.

  • نرم افزار مدیریت قرارهای ملاقات: با این نرم افزار قرارهای ملاقات آنلاین، آسان و ساده است. بین قراملاقات‌های فیزیکی و قرارملاقات‌های ثبت شده در وب سایت یکپارچگی کامل وجود دارد.
  • با کمک ماژول مدیریت پروژه اودو می‌توانید پروژه‌های آتی را با پروژه‌های پیش بینی شده مقایسه کنید. حتی می‌توانید پروژه‌های خود را به وظایف مختلفی تقسیم و هرکدام را به یک کارمند اختصاص دهید. حتی در مورد وظایف کاری هم می‌توانید با هم بحث و گفتگو داشته باشید.
  • با کمک نرم افزار مدیریت خدمات در محل می‌توانید در محل بهترین خدمات را به مشتریان خودتان تحویل دهید. امکان امضا توسط مشتری بدون نیاز به اسکن، چاپ یا ارسال وجود دارد. 

8. ماژول‌ انبارداری اودو

با کمک ماژول‌های انبارداری می‌توانید کارائی انبارداری خود را به حداکثر برسانید. از طریق سیستم هوشمند اودو و حسابداری دوطرفه می‌توانید به بهترین شکل ممکن انبارداری خود را مدیریت کنید. حتی در این نوع ماژول می‌توانید اطلاعات کلیدی و اصلی را با تنظیم داشبوردهای سفارشی حفظ و نگهداری کنید. 

برای مدیریت موجودی انبار در این نرم افزار، یک رابط طراحی مدرن ایجاد شده که به راحتی با بارکد اسکنر در کمترین زمان می‌توانید اقدامات زیادی انجام دهید.

  • با ماژول مدیریت چرخه عمر محصول اودو (PLM)می‌توانید به راحتی اسناد خود را مدیریت کنید. به کمک این می‌توان مواد، اسناد و... را به جاهای دیگر ضمیمه کرد.
  • با ماژول خرید اودو و تدارکات اودو می‌توان گزارش کاری را به صورت خودکار انجام داد. یعنی عملکرد شما در ارتباط با میزان موجودی، سفارش‌های فروش، حداقل موجودی و .... با این نرم افزار بهبود بخشیده می‌شود.
  • حتی قوانین چند شرکتی این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید در زمان خودتان صرفه جویی داشته باشید.
  • یکی دیگر از نرم افزارهای ماژول انبارداری اودو، ماژول نگهداری و تعمیرات اودو است. با این نرم افزار می‌توان عمر مفید تجهیزات و دارایی‌های یک سازمان در انبار را افزایش داد. 

ماژول انبارداری اودو

با بهره‌گیری از ماژول انبارداری اودو ، امکان کاهش موجودی انبارها، افزایش سرعت انجام عملیات، بهینه‌سازی مسیرها، و دریافت اطلاعات در زمان واقعی فراهم می‌شود.

ماژول انبارداری اودو


یکپارچگی سازمان‌ها با استفاده از نرم افزار اودو

یکپارچه کردن سازمان‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در یک بستر امن است. در اصل یکپارچه سازی سازمان یا برنامه یکپارچه در یک سازمان برای اهداف مختلفی مانند: بهبود هماهنگی واحد‌ها و بخش‌های سازمانی، افزایش بهره‌وری کارکنان، بهبود مدیریت اطلاعات و دسترسی به داده‌ها، کاهش هزینه‌ها و زمان انجام فرایندها و افزایش امنیت سامانه‌ها و اطلاعات آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

با کمک نرم افزار اودو می‌توان یک کسب و کار یکپارچه داشت. این نرم افزار می‌تواند موجود بودن تمام محصولات آنی را تشیخص دهد. یعنی با کمک آن می‌توانید متوجه شوید که چه محصولاتی موجود دارید. 

از طرفی نیازی نیست انبارهای جداگانه برای دو نرم افزار راه‌اندازی کنید؛ یعنی شما صاحب یک کسب و کار یک پارچه هستید. حتی وقتی که به صورت آنلاین کسی از سایت شما خرید کند، برای مدیر سایت به طور خودکار پیغام ارسال خواهد شد. 

یکپارچکی کامل با نرم افزار اودو امکان دارد:

  • می‌توانید بر انبار خود تسلط کامل داشته باشید و موجودی‌های خود را شناسایی کنید.
  • می‌توانید فقط با چند کلیک برای مشتری فاکتور ارسال کنید.
  • می‌توانید فروش آنلاین را از طریق صفحه کاربری زیبا و حرفه‌ای انجام دهید.
  • می‌توانید عادات مشتریان خود را رهگیری کنید.
  • و....

نرم افزار مدیریت کسب و کار odoo

ماژول‌های دیگر اودو

مدیریت پروژه odoo دارای چندین ماژول دیگر نیز می‌باشد. این ماژول‌ها به حفظ تمام عملکردهای تجاری کمک می‌کنند. مدیریت پروژه ، وب‌سایت‌ساز ، هزینه‌ها و زمان استراحت نیز برخی از برنامه‌های متعددی هستند که توسط Odoo ارائه می‌شوند. همه این ماژول‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از روندهای تجاری خود آگاه شوند.

دریافت اودو فارسی؟؟

دیباگ، اودو را با متناسب با کشورهای فارسی زبان، بومی‌سازی کرده است:

  • تقویم فارسی اودو
  • زبان فارسی اودو
  • بومی‌سازی ماژول حسابداری متناسب با کشور ایران

همین الان بخون!!


ویژگی ها و پیشرفت‌های جدید در نرم افزار اودو 17 در یک نگاه

نرم افزار مدیریت پروژه odoo برای تبدیل شدن به یک نرم افزار ای آر پی منبع باز راه درازی را پیموده است. تا امروز، شاهد 16 نسخه از این مجموعه نرم افزاری جامع ERP بوده‌ایم که هر کدام تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجهی را به همراه داشته است.

اکنون با نسخه هفده‌ام این نرم افزار مواجه هستیم که دارای برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند ربات چت است. در این بخش برخی از ویژگی‌های کلیدی، ارتقاء و پیشرفت‌هایی که در نسخه جدید نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو ارائه می‌شوند را بررسی خواهیم کرد:

1. مرکز داده

مرکز دانش و اطلاعات یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌های Odoo 17 است که در تمامی نسخه‌های قبلی در دسترس نبود. پس از انتشار نسخه جدید، این برنامه به عنوان یک مرکز اطلاعات برای کاربران Odoo عمل می‌کند.

 در نتیجه، به کاربران تجاری و متخصصان مرتبط با یک سازمان اجازه می‌دهد تا داده‌های مهمی را به جامعه جهانی Odoo ارائه دهند.

2. چت بات بهبود یافته

چند سالی است که Odoo از طریق اپلیکیشنی به نام ربات گفتگوی هوش مصنوعی Odoo کاربران خود را پشتیبانی می‌کند. با این وجود، از زمان انتشارOdoo 13، شاهد یک سری پیشرفت‌ها در اپلیکیشن چت‌بات بودیم.

Odoo 17 پیشرفت‌های قابل توجهی را در عملکرد ربات چت به همراه دارد زیرا شامل سؤالات و پاسخ‌های جدید می شود. در این نسخه ربات چت کاربران تجاری می‌توانند سوالات خود را مستقیماً از ربات گفتگو دریافت کنند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در زمینه استقرار Odoo برای سازمان شما، با ما تماس بگیرید.

3. ارتقاء ماژول

اینها برخی از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های کلیدی در Odoo 16 بودند. اکنون اجازه دهید در مورد ارتقاها و پیشرفت‌هایی که در ماژول‌های Odoo مختلف می‌آیند صحبت کنیم.

مدیریت کسب و کار odoo

4. ماژول موجودی

در Odoo 17، ماژول موجودی بهبودهای عمده و یک سری پیشرفت‌ها از جمله ارتقای روش‌های تحویل و گزینه‌های اجباری بازگشت سفارش را دریافت کرده است. 

علاوه بر این، چندین ابزار جدید برای بهبود کارایی کلی ماژول اضافه شده است. در زیر برخی از ارتقاهای حیاتی دیگر در ماژول موجودی آورده شده است:

  • پیشرفت‌های قابل توجه در ویژگی‌های تکمیل خودکار
  • ترکیب ماژول اشتراک تحت مدیریت موجودی با سفارشات فروش 
  • بهبود در روش‌های حمل و نقل و مدیریت حمل و نقل
  • چاپ بارکد ساده، اسکن و مدیریت لات 

5. ماژول حسابداری

مشابه ماژول موجودی، تغییرات و پیشرفت‌های قابل توجه زیادی در ماژول حسابداری نیز صورت گرفته است. تغییرات کلیدی زیر در ماژول حسابداری Odoo 17 انجام شده‌اند:

  • فرآیندهای مدیریت فاکتور دیجیتالی‌تر شده‌اند و در نتیجه کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشند
  • Odoo 17 ،  از طریق ماژول حسابداری خود از لغو سفارش و پردازش بازپرداخت پشتیبانی می‌کند.

اینها برخی از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های کلیدی در Odoo 17 بودند که توسعه آن را سریع‌تر و کارآمدتر می‌کنند. 

با این وجود، شایان ذکر است که با وجود همه این ارتقاء‌های صورت گرفته، عملکرد اصلی ماژول‌ها کم و بیش یکسان باقی خواهد ماند. بنابراین، توسعه‌دهندگان در هنگام استفاده یا بهره‌برداری از ویژگی‌های جدید با چالش‌ها یا مشکلات کمتری مواجه می‌شوند. 

علاوه بر این، ویژگی‌های جدید سبب بهبود و توسعه سریع، موثر و بدون دردسرتر از قبل می‌شوند.

​قیمت نرم افزار مدیریت کسب و کار Odoo

هنگامی که بحث قیمت Odoo به میان می‌آید، توجه به این نکته ضروری است که قیمت نسخه Odoo Community با نسخه Enterprise متفاوت است. 

اودو را باید از کجا دریافت کنم؟

دیباگ، ارائه دهنده اودو در خاورمیانه، نه تنها در زمینه خرید اودو با نرخ ریالی کمک می‌کند، حتی در زمان استقرار هم کنار شماست و رهایتان نمی‌کند تا بتوانید این نرم‌افزار را روی سازمان خود به طور کامل پیاده‌سازی کنید. برای دریافت اطلاعات روی دکمه زیر کلیک کنید:

همین الان بخون!!


همچنین قیمت نرم افزار اودو از مشتری به مشتری دیگر متفاوت است. قیمت گذاری اودو اساساً به تعداد ماژول‌ها و کاربرانی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. 

بنابراین فروشندگان این نرم افزار تنها پس از جمع آوری اطلاعات و نیازهای شما می‌توانند قیمت نرم افزار مدیریت کسب و کار اودو را اعلام کنند. برای اطلاع از قیمت نرم افزار اودو کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا هزینه پیاده سازی نرم افزار اودو را به شما اعلام کنند.

سخن آخر

فواید و ویژگی‌های مثبت نرم افزار مدیریت سازمان یا نرم افزار مدیریت کسب و کار مانند اودو بر کسی پوشیده نیست. این نرم افزار قادر است هزینه‌های شما را کاهش دهد و زمان و بهره وری کارکنان را افزایش دهد. 

همچنین می‌توانید نرم افزار مدیریت کسب و کار کوچک و یا بزرگ را مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت در زمینه استقرار Odoo برای سازمان شما، با ما تماس بگیرید.


ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟