علیرضا خدادادی شاخص عملکرد کلیدی یا KPI چیست؟ + انواع و نحوه ایجاد و گزارشگیری KPI آیا این نقل قول از ادوارد دمینگ (Edwards Deming) را شنیدهاید؟ In God we trust, all others bring data. Edwards Deming ما به خدا اعتماد داریم، دیگران دادهها را میآورند. در دنیای رقابتی امروز، اگر عمل...
نرگس نصیری پور راهنمای جذاب بازاریابی B2B + مفاهیم کلیدی و روشهای افزایش عملکرد آیا از اینکه تلاشهای بازاریابی زیادی را انجام دادهاید و شاهد حداقل نتایج بودید خسته شدهاید؟ به احتمال زیاد، شما باید در رویکردهای بازاریابی B2B کسب و کار خود تغییراتی انجام دهید. در اینجا، ما قصد د...
نرگس نصیری پور گزارش فروش چیست؟ انواع گزارشات و تحلیلهای آن آیا از میزان هزینههایی که برای افزایش فروش خود انجام میدهید اطلاع دارید؟ آیا میخواهید بدانید که سرمایههای شما به طور کارآمدی در جهت افزایش فروش هزینه شدهاند یا نه؟ متأسفانه، بسیاری از کسبوکارها ...
نرگس نصیری پور موفقیت در تبلیغات + معرفی روشهای تبلیغاتی دنیای ما پر شده از تبلیغاتهایی با محتوا و اهداف متفاوت که روزانه شاهد بسیاری از آنها هستیم. هدف اصلی تبلیغات این است که مخاطبان خود را با پیامهای متقاعد کننده در مکان و زمان مناسب هدف قرار دهد و بر...
علیرضا خدادادی معیارهای تحلیل رقبا چیست؟ + 14 روش تحلیلی برای ارزیابی رقبا اگر تازه یک کسب و کار را شروع کردهاید، تجزیه و تحلیل رقبا کار به شدت سخت، وقت گیر و گیجکنندهای برایتان خواهد بود. به طرز مضحکی به دست آوردن اطلاعات بیشتر و شاخص های تحلیل رقبا دشوار است. حتی اگر بت...
علیرضا خدادادی چگونه یک نظرسنجی عالی از مشتریان ایجاد کنیم؟ در یک نام تجاری موفق، این مشتریان هستند که همیشه باعث درخشش این نام تجاری شدهاند. برای راضی نگه داشتن مشتریان، شناخت آنها موضوع بسیاری مهمی است که شاید توسط خیلی از کسبوکارها نادیده گرفته میشود. ا...
علیرضا خدادادی 25 ابزار دیجیتال ضروری برای رسیدن به اهداف بیزینس در فضای آنلاین⚡️ امروزه بسیاری از کسبوکارها به سمت آنلاین شدن پیش میروند و همین موضوع باعث شده که بازاریابی آنلاین نسبت به قبل رقابتیتر شود. برای پیشرفت در چنین بازارهایی نیاز دارید که از انواع ابزار دیجیتال استف...
علیرضا خدادادی چگونه یک محتوای سئو محور بنویسیم؟ هر کسی میتواند یک مقاله بنویسد، اما... سئو چیست؟ سئو چگونه کار می کند؟ چگونه سئو انجام دهیم؟ نوشتن مقالات بهینه شده برای سئو در محتوا نتیجه هر کسی میتواند یک مقاله بنویسد، اما... اما یک مقاله و محتو...
علیرضا خدادادی انواع کمپین های بازاریابی چیست؟ بازاریابان و تبلیغکنندگان اغلب اصطلاح کمپین بازاریابی و کمپین تبلیغاتی را هنگام برنامهریزی و بحث درباره استراتژیها به کار میبرند. امروز، در مورد انواع کمپین های تبلیغاتی و اینکه کمپین بازاریابی چی...
علیرضا خدادادی انواع سایت و CMSهای (نرمافزار مدیریت محتوا) مختلف ساخت انواع سایت و مدیریت آن کار آسانی نیست. در ابتدا قبل از توسعه یک وب سایت، جنبههای خاصی وجود دارد که باید آنها را یاد بگیرید: مانند زبانهای برنامه نویسی، میزبانی وب سایت و یادگیری ابزارها. یادگی...
علیرضا خدادادی تفاوت بازاریابی دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ) با بازاریابی آفلاین راههای زیادی برای جلب توجه مخاطبان وجود دارد. بازاریابی یکی از اساسیترین کارها در یک تجارت است، زیرا به جلب توجه افراد کمک میکند. دو روش بازاریابی وجود دارد. یکی بازاریابی آفلاین یا سنتی و دیگری با...
علیرضا خدادادی سئو چیست؟ چرا باید سئو کرد؟ سئو سایت چیست؟ SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو ( Search Engine Optimization ) است که مجموعهای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک است. سئوی بهتر منجر به رتب...