مجموعه نویسندگان دیباگ برندسازی مشترک چیست؟ امروزه بیش از هر زمان دیگری، برندها در حال بررسی فرصتهای جدید برای به دست آوردن سهم بازار و تعامل با مصرفکنندگان بالقوه هستند. بسیاری از برندها در نظر دارند با یک برند دیگر همکاری کنند تا یک کمپین ن...
مجموعه نویسندگان دیباگ روشها و راهکارهایی برای افزایش وفاداری به برند آیا چیزی در مورد مفهوم « وفاداری به برند » میدانید؟ وقتی مشتریان برای بارها از شما خرید میکنند، اعتقاد دارند که به برند شما مطمئن هستند؛ اگر به این نقطه رسیدهاید، برنده واقعی بازارتان هستید. وقتی م...
مجموعه نویسندگان دیباگ هدف از طراحی لوگو، تاثیر لوگو در برندینگ تعداد زیادی از کسانی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار گرفتهاند، حتما از تاثیر لوگو در برندینگ مطلع میباشند. اما سوال اینجاست که آیا تاثیر لوگو در هویت بصری آنقدری بالا هست که نیاز به مطالعهای دق...
مجموعه نویسندگان دیباگ چرا باید برندبوک برای کسب و کار خود داشته باشیم؟ برند دارایی نهایی برای یک شرکت است. لوگوها و تصاویر برند و اینکه چگونه مخاطب شرکت شما را درک میکند، همه بستگی به برند دارند. در واقع برند هویت هر سازمانی را میسازد و در اینجاست که اهمیت برند بوک بیش...