علیرضا خدادادی ۱۲ مهارت و ویژگی یک مدیر موفق | این موارد را از دست ندهید! شاید لازم باشد که پیش از پرداختن به ویژگی مدیر موفق یک تعریف کوتاه و شفاف از چیستی یا در اصل کیستی مدیر داشته باشیم و بفهمیم که مدیر خوب کیست . مدیر در واقع کسی است که در یک سازمان وظایف را به درستی ب...
محمدمهدی نیک اختر بررسی تفاوتهای بیزینس کوچینگ و مشاور کسب و کار بیزینس کوچینگ ( Business Coaching ) و مشاوره کسب و کار ، هر دو اهداف یکسانی دارند، از همین رو برخی بررسی تفاوت بیزینس کوچ و مشاور کسب و کار را نادیده میگیرند؛ اما باید گفت که این دو، هر یک راههای ...
علیرضا خدادادی انعطاف پذیری سازمان چیست؟ در دنیای مدرن، بسیاری از کسبوکارها بهخصوص یک کسب و کار کوچک باید انعطافپذیر باشد. اگر کسب و کار شما هیچگونه انعطافپذیری نداشته باشد، بدونشک شکست خواهید خورد! امروزه تغییرات سریع در فناوری و همچنی...
علیرضا خدادادی تفاوت بین مدیریت و رهبری چیست؛ 4 تفاوت مهم و اساسی رهبری چیست؟ مدیریت چیست؟ مدیریت و رهبری چه تفاوتهایی با هم دارند؟ چه شباهتهایی بین رهبری و مدیریت وجود دارد؟ مدیران چه کاری انجام میدهند؟ مهمترین وظایف رهبران چیست؟ اینها سوالاتی هستند که قرار اس...
علیرضا خدادادی انواع سبک مدیریت سازمان در حالی که همه مدیران وظایف مشابهی دارند، طبیعی است که هرکدام برای خودشان یک سبک مدیریت سازمان داشته باشند. با این حال، آگاهی از سبک پیش فرض میتواند به رشد شما و حمایت بهتر از تیم کمک کند. در این مقا...
علیرضا خدادادی کار در خانه! در اینجا 10 ابزار ضروری برای متصل نگه داشتن تیم خودتان در حین کار از راه دور وجود دارد!! حتی قبل از شیوع کرونا، کار از راه دور به یک جزء استاندارد برای بسیاری از کسبوکارها تبدیل شده بود. امروزه بسیاری از کسبوکارها چه بزرگ و کوچک، دورکاری انجام میدهند و حتی استارتآپها نیز با این کار م...
علیرضا خدادادی شکستها را باید به اندازه موفقیتها جشن گرفت بله! کاملا درست خواندید. شکستها را باید به اندازه موفقیتها جشن گرفت. لابد شنیدهاید که میگویند «اگر هرگز شکست نخوردهاید، هرگز زندگی هم نکردهاید». ما باید شکست را جشن بگیریم، نه فقط موفقیتها را. ...
علیرضا خدادادی سوالاتی که باید در مصاحبه شغلی بپرسید تابهحال به این فکر کردهاید که برای استخدام بهترین نیروی کاری باید چه سوالاتی از او بپرسید؟ زمانی که قرار است کارمندان جدید استخدام کنید، مهم است که سؤالات مصاحبه شغلی درستی بپرسید و قطعا خیلی از ش...
علیرضا خدادادی فرهنگ سازمانی یک شرکت مسئولیت همه افراد شرکت است... اگر مدیر عامل یک شرکت هستید؛ یا در حال جمعآوری اطلاعات در مورد فرهنگ سازمانی هستید، یا اینکه حتی به این موضوع علاقه دارید و دوست دارید در این زمینه اطلاعاتی را کسب کنید؛ باید بگوییم که جای درستی آم...
علیرضا خدادادی آیا چیزی در مورد رازهای کار تیمی عالی میدانید؟ یک ضرب المثل آفریقایی است که میگوید"اگر میخواهی سریع بروی ، تنها برو، اگر میخواهی دور بروی، باهم برو.“ این ضربالمثل مصداق همان کار تیمی و موفقیت بیشتر است. در دنیای تجارت امروز، اهمیت کار تیمی را ...
علیرضا خدادادی با مردی آشنا شوید که مایکروسافت را به مدت 16 سال امن نگه داشت!!! مایک هاوارد به مدت 16 سال مدیر ارشد امنیت مایکروسافت (CSO) بود. او مسئول امنیت یک تیم جهانی متشکل از 200000 نفر بود که شامل تیم اجرایی شرکت، 90000 کارمند آن و تقریبا 90000 پیمانکار بود. او استاندارد...
علیرضا خدادادی 8 نکته برای مدیریت امور مالی کسب و کارهای کوچک در بسیاری از موارد کسبوکارهای کوچک به دلیل تخصص شما در ساخت محصول یا ارائه خدمات موفق هستند؛ متأسفانه، ممکن است در سایر بخشهای مهم اداره یک تجارت، مانند: مدیریت امور مالی، مهارت زیادی نداشته باشید...