مجموعه نویسندگان دیباگ استراتژی تخفیف گذاری چیست؟ + ایده تخفیف گذاری برای فروش بالاتر چگونه فروش خوبی داشته باشیم؟ این سؤالی است که بسیاری از مدیران کسبوکارها از خود میپرسند. اما در این بازار پر رقابت اطلاع و آگاهی از روشهای مختلف برای فروش محصولات و به کارگیری استراتژی مناسب برای پ...
مجموعه نویسندگان دیباگ پوسانت فروش چیست؟ مدلها، انواع و نحوه محاسبه آیا احساس میکنید که کارمندان و نمایندگان بخش فروش شما تمام تلاش خودشان را برای فروش محصولات شرکت انجام نمیدهند؟ اگر میدانید که پورسانت چیست اما از نحوه استفاده از پورسانت فروش برای تشویق کارکنان و ...
مجموعه نویسندگان دیباگ اتوماسیون فروش + اتوماسیون بازاریابی بصورت حرفهای راهاندازی و مدیریت یک کسبوکار موفق کار سادهای نیست و برای استارتاپها و مشاغل کوچک این چالش میتواند دلهرهآور باشد. این افراد باید تغییر اولویتهای خواستههای مشتریان و تغییرات کلان اقتصادی را به ...
مجموعه نویسندگان دیباگ معرفی وفادارسازی مشتری + انواع آن و روش های وفادار سازی مخاطب آیا میخواهید بدانید که چه عواملی باعث میشود تا مشتریان به کسبوکارهای موفق برگردند؟ بله، وفاداری مشتری تنها عاملی است که نه تنها باعث تبلیغ برند شما میشود بلکه مانند خونی در کالبد کسبوکار باعث حیا...
مجموعه نویسندگان دیباگ بهینه سازی فرآیند فروش؛ چطور میتوانیم فرآیند فروش خود را بهینه کنیم؟ آیا از روند فروش خودتان راضی هستید؟ اگر جوابتان به این سوال منفی است، احتمالا باید روی بهینهسازی فرآیند فروش خود کار کنید. انجام این کار به شما کمک میکند تا با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید و حتی ...
مجموعه نویسندگان دیباگ فرآیند فروش چیست؟ تابهحال به این فکر کردهاید که چطور کالا و خدمات خودتان را بفروشید؟ بله درست متوجه شدید! اگر فرآیند فروش درستی نداشته باشید، احتمالا موفقیت زیادی نصیبتان نمیشود و حتی فروش خوبی هم نخواهید داشت. شاید...
مجموعه نویسندگان دیباگ مدیریت فروش چیست؟ کسبوکارهایی که موفق هستند، یک کار را به خوبی انجام میدهند و آن هم چیزی نیست جز مدیریت فروش ! مدیران فروش باید با تمرکز بر راهکارهای مختلف به فکر کسب حداکثر سود و در عین حال راضی نگهداشتن مشتریانشان...