بهبود خدمات برای افزایش مشتریان رستوران با Odoo

اگر رستوران دارید و به فکر بهبود خدمات خودتان هستید، یا اینکه می‌خواهید به تازگی یک رستوران جدید افتتاح کنید، نرم افزار Odoo برای رستوران تنها چیزی است که می‌تواند کسب و کار شما را زنده نگه دارد.
05 مهر 1402
بهبود خدمات برای افزایش مشتریان رستوران با Odoo
مجموعه نویسندگان دیباگ
| 1 توضیح
/web/image/14229-7b0783ca/dybug_Sales_boxcustomerA_man_paying_at_the_cash_register_of_a_r_ffb2338e-76d1-4f9f-9c00-40f23df54ac2.jpg
مجموعه نویسندگان دیباگ

اگر در صنعت خدمات غذایی فعالیت دارید، بدون‌شک این را می‌دانید که رقبای بزرگی پیش‌روی خودتان دارید و نگه‍داشتن کسب‌وکارتان در ذهن مشتری کار ساده و راحتی نیست! راه‌اندازی یک رستوران موفق فقط به آماده کردن غذاهای خوشمزه و لذیذ برای مشتریان نیست! در واقع نگهداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید و در نظر گرفتن بهترین خدمات برای آن‌ها از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند کسب‌وکار شما را سرپا نگه دارد. طبق گزارش‌هایی که از مشتریان رستوران‌های مختلف انجام شده، وقتی مردم به رستورانی با غذای متوسط و خدمات عالی می‌روند، رضایت بیشتری دارند تا رستورانی که غذاهای عالی دارد، اما خدماتش ضعیف است!

بر اساس این مطالعه 60 درصد رستوران‌ها در سال اول شکست می‌خورند و 80 درصد پس از پنج سال درهای رستوران را می‌بندند و تمام! (Odoo (POS یکی از ویژگی‌های نرم افزار اودو است باعث می‌شود صاحبان رستوران‌ها راحت‌تر مشتریان خود را با یک تجربه خدماتی روان و دلپذیر خوشحال کنند. در ادامه این مقاله در مورد کاربرد  Odoo برای رستوران و ویژگی‌هایی که دارد، صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

5 دلیل برای انتخاب Odoo برای رستوران

اگر رستوران دارید و به فکر بهبود خدمات خودتان هستید، یا اینکه می‌خواهید به تازگی یک رستوران جدید افتتاح کنید، نرم افزار Odoo برای رستوران تنها چیزی است که می‌تواند کسب و کار شما را زنده نگه دارد. 

در ادامه دلایل این موضوع را با هم بررسی می‌کنیم.

  1. بهینه‌سازی فرآیندهای کاری کارکنان خود را بهره‌ورتر کنید. Odoo ERP انتقال سفارشات به بار و آشپزخانه، شمارش مانده‌ها، چاپ فاکتورها و غیره را خودکار می‌کند.
  2. بهبود تجربه مشتری Odoo for Restaurant Management به شما کمک می‌کند خدمات مشتریان خودتان را بهبود بخشید. این سیستم به شما امکان می‌دهد زمان انتظار مشتریان برای دریافت غذا، کاهش دهید.
  3. کنترل کامل تمام اطلاعات مربوط به رستوران شما در سیستم نمایش داده می‌شود: از قرار دادن میز تا توضیحات هر آیتم منو.
  4. ایجاد ارتباط با مشتریان با این نرم‌افزار راحت‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. Odoo ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان را ممکن می‌سازد. برنامه‌های وفاداری مشتریان را تنظیم کنید. جمع آوری نظرات و برداشت‌ها در مورد خدمات را انجام می‌دهد و می‌توانید خواسته‌های مشتری را برآورده کنید. با داشتن این نرم‌افزار حرفه‌ای بودن خود را تحت هر شرایطی نشان دهید.
  5. تجزیه و تحلیل گزارش‌ها و تصمیم‌گیری صحیح: با داشتن پایانه فروش شما گزارش دقیقی از امور مالی و فروش دارید، بر این اساس می‌توانید رستوران خودتان را به بهترین نحو مدیریت کنید.
  6. Odoo for Restaurant Management مجموعه کاملی از ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا کسب و کار شما را کارآمدتر کند، سودآوری آن را افزایش دهد و گردش کار را ساده و بهینه کند. می‌توانید کل رستوران خود را روی صفحه نمایش دهید و مطمئن شوید که مدیریت رستوران شما به راحتی انجام می‌شود.

ماژول ناهار اودو

برای یکپارچه‌سازی کسب و کار و بهینه کردن فرایند مدیریت بیزینس، نرم افزار اودو را بر روی کسب و کار خود پیاده‌سازی کنید.


odoo برای رستوران

در این نرم‌افزار ما به رستوران‌ها کمک می‌کنیم تا سفارشات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و بتوانند بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر داشته باشند. 

  • با نرم‌افزار Odoo POS سیستمی دارید که می‌توانید نقشه‌ای را طراحی کنید که دقیقا مطابق با رستوران شما باشد. 
  • این نرم‌افزار از ماژول ناهار می‌تواند برای مدیریت ناهاری شرکت، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و... استفاده کند.با استفاده از این ماژول می‌توان سفارشات، تسهیلات غذایی، مواد غذایی و حتی هماهنگی با تامین‌کننده به‌راحتی امکان دارد. 
  • نقشه یک طرح اولیه و آسان برای خواندن همه جداول است که به وضوح کل منطقه خدمات را روی تبلتی که توسط پیشخدمت یا پیشخدمت حمل می‌شود، نشان می‌دهد. این کار سفارش‌ها را ساده‌تر می‌کند و پیشخدمت‌ها و پیشخدمت‌ها غذا و نوشیدنی را بدون هیچ اشتباهی در میزهای درست تحویل می‌دهند.
  • با وجود چنین نرم‌افزاری شما نیازی به محاسبه دستی موجودی ندارید. موجودی با مدیریت رستوران Odoo آسان‌تر و کارآمدتر می‌شود. شما همیشه اطلاعات به روزی در مورد تعداد محصولات لازم برای فعالیت مجموعه خودتان دارید و حتی دیگر خبری از محصولات تاریخ مصرف گذشته و فاسد نیست.
  • با Odoo گردش‌های کاری پیچیده رستوران خود را به‌طور خودکار انجام دهید و فرآیندهای کسب‌وکار خود را برای آینده مطمئن کنید.
  • سفارشات را بدون تاخیر به مشتریان خود تحویل دهید. برنامه Odoo به شما کمک می‌کند تا تحویل خود را به بهترین شکل بهینه کنید.
  • با انتخاب شماره میز، تعداد صندلی‌ها و حتی شکل میز، چیدمان رستوران خود را در این نرم‌افزار طراحی کنید. تعجب خواهید کرد که ارتباط بین سالن و آشپزخانه می‌تواند با Odoo POS بسیار موثر باشد. پیشخدمت سفارش می‌دهد، وظایف آشپزخانه به طور خودکار تولید و بلافاصله ارسال می‌شود. در نتیجه زمان انتظار برای مشتری کاهش می‌یابد که بر کیفیت خدمات تأثیر مثبت می‌گذارد.
  • می‌توانید گزارش‌هایی را برای کل رستوران ایجاد کنید یا سفارش‌ها را بر اساس پارامترهای مختلف مرتب کنید تا گزارش‌های دقیق برای تجزیه و تحلیل داشته باشید. پس از مطالعه اطلاعات و جمع بندی نتایج، به طور موثر برای کار بعدی مجموعه خودتان برنامه‌ریزی کنید.
  • منوی رستوران خود را آسان و بدون زحمت مدیریت می‌کنید. ظروف را اضافه و حذف کنید. قیمت‌ها را تنظیم کنید،توضیحات را ضمیمه کنید و بسیاری از کارهای دیگر را انجام دهید. 
  • با وجود چنین نرم‌افزاری گروه‌بندی ساده‌تری برای مدیریت کسب‌وکار خودتان در رستوران خواهید داشت؛ مثلا: سالادها را در یک دسته، نوشیدنی‌ها را در دسته دیگر قرار دهید تا کارها راحت‌تر شود.

خدمات رستورانی

سخن پایانی

Odoo POS ابزار عالی برای پشتیبانی از خدمات یک رستوران است و در نهایت می‌تواند رشد و در آمد شما را افزایش دهد و حتی به شما کمک کند که بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خودتان بدهید. این سیستم جامع برای مدیریت کارآمد گردش کار طراحی شده است. شما با وجود این نرم‌افزار می‌توانید یکپارچگی کامل در رستوران ایجاد کنید؛ از سالن، آشپزخانه، میز نقدی، تحویل پول تا ... با اودو می‌توانید کسب‌وکار خودتان را بهینه کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید. خدماتتان را بهبود بخشید و تجربه مشتریان خودتان را افزایش دهید. اگر به دنبال نرم افزار اودو برای ساده کردن عملیات خود و کارآمدتر کردن یک شرکت هستید، با ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم که بتوانید کسب‌وکارهای خودتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

در ERP

ارسال دیدگاه

ورود به سیستم یک نظر بنویسید

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟