دیجیتال برندینگ چیست؟ تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال برندینگ در هر سازمان بسیار حائز اهمیت است اما آیا تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را نسبت به یکدیگر می‌دانید؟ در این مقاله به طور کامل راجع به این موضوع صحبت خواهیم کرد.
01 مرداد 1402
دیجیتال برندینگ چیست؟ تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
مجموعه نویسندگان دیباگ
| 1 توضیح
/web/image/1405-d58830c8/WaterMark-DyBuG-main8.jpg
مجموعه نویسندگان دیباگ

روش های قدیمی برندسازی برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری هستند و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. با این حال، دیجیتال برندینگ راه‌های متنوع‌تری برای تثبیت هویت برند شما به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا به سوال دیجیتال برندینگ چیست پاسخ بدهیم و اطلاعات کاملی در مورد تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را ارائه کنیم.

نکات مهم در مورد دیجیتال برندینگ

  • دیجیتال برندینگ برندسازی را با دیجیتال مارکتینگ ترکیب می‌کند. 
  • برندسازی فرآیند ایجاد یک درک قوی و مثبت از یک تجارت یا محصولات آن است.
  • هویت برند عناصری را توصیف می‌کند که یک برند را در ذهن مصرف کننده محبوب و متمایز می‌کند.
  • داشتن یک تصویر برند قوی ممکن است با ارزش ترین دارایی شما به عنوان یک شرکت باشد.
  • دیجیتال برندینگ به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا مخاطبان خود را در پلتفرم‌هایی که به آنها مراجعه می‌کنند، هدف قرار دهند.
  • شرکت‌ها برای افزایش دسترسی و محبوبیت خود در دیجیتال برندینگ سرمایه گذاری می‌کنند.
  • توسعه و ساخت یک استراتژی برای یک دیجیتال برندینگ موثر با شناسایی اهداف شرکت شما آغاز می‌شود.

دیجیتال برندینگ چیست؟

دیجیتال برندینگ یک روش بازاریابی است که برندسازی سنتی را با دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت برند ترکیب می‌کند. دیجیتال برندینگ شامل ساختن برند شما با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال مختلف مانند اپلیکیشن‌ها، وب سایت‌ها، رسانه های اجتماعی، ویدیوها و سایر فناوری‌های مبتنی بر اینترنت است. همانطور که متوجه شده‌اید، دیجیتال برندینگ شامل دو جزء اساسی است؛ برندسازی و دیجیتال مارکتینگ. در حالی که این مفاهیم کاملاً یکسان نیستند، می‌توانند در ایجاد دیجیتال برندینگ کنار هم وجود داشته باشند. بنابراین، در ادامه در مورد دیجیتال مارکتینگ و برندینگ اطلاعات بیشتری را بیان می‌کنیم. 

دیجیتال برندینگ


مؤلفه‌های دیجیتال برندینگ چیست؟

به طور معمول، دیجیتال برندینگ شامل اجزای زیر است:

لوگو (Logo): لوگوها سنگ بنای هر کسب و کاری محسوب می‌شوند و فردیت و خاص بودن آن را به نمایش می‌گذارند. بنابراین، استفاده درست از لوگوها بسیار اهمیت دارد و عاملی است که برند شما را به یاد ماندنی می‌کند.

وب سایت (Website): امروزه وب سایت‌ها تبدیل به ستون‌های اصلی برندسازی و دیجیتال برندینگ‌های موفق شده‌اند. وب سایت نه تنها اطلاعات مفید کسب و کار شما را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه ابزاری برای تعامل با مخاطبان و بستری قدرتمند برای اجرای استراتژی‌های مختلف بازاریابی و کسب درآمد نیز هستند.

شبکه‌های اجتماعی (Social media): شبکه‌های اجتماعی به یک جز جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند. شبکه‌های اجتماعی، نه تنها یک ابزار ارتباط جمعی، بلکه ابزاری برای توسعه کسب و کار نیز هستند. آنها مکان‌هایی برای بازاریابی، تبلیغات و تقویت کسب و کار شما هستند.

سئو (SEO): اگرچه ممکن است شبکه‌های اجتماعی سرنخ‌های خوبی را در اختیار شما قرار دهند، اما توجه به بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد. سئو نقشه راهی است که شما را در رسیدن به مشتریان اصلی کمک می‌کند. سئو رابطه بسیار نزدیکی با بازاریابی محتوا و پیام رسانی برند دارد.

بازاریابی ایمیلی (Email marketing): با وجود اینکه بسیاری از افراد فکر می‌کنند این شیوه قدیمی ‌شده و جذابیت سابق را ندارد. اما اینطور نیست. به لطف تقسیم بندی و ابزارهای تحلیلی مختلف، این حوزه فرصت‌های خوبی را برای رشد ارائه می‌دهد.

تبلیغات (Advertising): راه‌های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. از راه‌اندازی کمپین گرفته تا تبلیغات تلویزیونی همه آنها ابزارهایی برای نمایش و اطلاع رسانی هستند. حتی با وجود اینکه ابزارهای پیشرفته تبلیغاتی وجود دارد، اما تبلیغات تلویزیونی ‌هنوز هم جایگاه خوبی را در تولید سرنخ، هدایت ترافیک و یادآوری وجود شرکت‌ها داشته است.

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing): اینفلوئنسر مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید مخاطب هدف و جایگاه مناسب کسب و کار خود را به دست آورید و عملکرد کمپین‌های بازاریابی را افزایش دهید. در هنگام انتخاب اینفلوئنسر مارکتینگ توجه داشته باشید که تعداد فالوورها اهمیت ندارد، بلکه نحوه تعامل آنها با مخاطبان و موضوعاتی که تبلیغ می‌کنند و به آنها علاقه مند هستند اهمیت بیشتری دارد.

تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ 

دیجیتال مارکتینگ شامل استفاده از فناوری‌های مبتنی بر اینترنت برای ترویج محصولات و خدمات است. درحالی که برندسازی فرآیند ایجاد یک درک مثبت و قوی از یک کسب و کار یا محصولات آن است.

اما دیجیتال برندینگ این دو مفهوم را با هم ترکیب می‌کند. زیرا دیجیتال برندینگ شامل استفاده از اینترنت و همچنین سایر فناوری‌های مبتنی بر اینترنت برای برجسته کردن ارزش‌های اساسی یک شرکت است. با در نظر گرفتن این موضوع، هدف استراتژی‌های دیجیتال برندینگ دستیابی به یکی از موارد زیر است: 

  • به مشتریان بالقوه کمک کند تا کسب و کار شما را درک کنند
  • ایجاد آگاهی دیجیتال و روابط با مشتریان
  • ایجاد یک داستان برند دیجیتال قانع کننده 
  • ایجاد کانال‌های دیجیتال برای دستیابی به مشتریان
  • در نهایت نیز مهم‌ترین هدف دیجیتال برندینگ، استفاده از استراتژی‌های دیجیتال و برنامه‌ریزی برای ایجاد هویت برند قوی است.

هویت برند چیست؟ 

هویت برند به عناصر قابل مشاهده‌ای اشاره دارد که یک برند را در ذهن مصرف کنندگان از دیگر برندها متمایز می‌کند. هویت برند عناصری از برند را توصیف می‌کند تا بتواند برند را در ذهن مصرف کننده شناسایی و متمایز کند. این هدف با انتخاب یک رنگ، آرم، زبان تبلیغات یا نام خاص بدست می‌آید. 

به عنوان مثال، اپل به دلایل مختلف همچنان محبوب‌ترین برند در بین مصرف کنندگان است. با این حال، یک توضیح این است که هویت برند آن با تصویر برند آن همسو است. این شرکت علاوه بر حفظ حریم خصوصی، نوآوری و نماد وضعیت، به دلیل ایجاد محصولاتی منحصر به فرد نیز شناخته شده است. در نتیجه، مصرف‌کنندگان نسبت به دیگر برندهای فناوری، ارتباط عاطفی قوی‌تری با اپل احساس می‌کنند. در واقع، یک تصویر برند قوی ممکن است با ارزش‌ترین دارایی شما به عنوان یک شرکت باشد. خوشبختانه، دیجیتال برندینگ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. 

دیجیتال برندینگ

چرا دیجیتال برندینگ مهم است؟ 

اهمیت دیجیتال برندینگ و دلیل اصلی سرمایه گذاری شرکت‌ها در دیجیتال برندینگ به دلیل افزایش دسترسی و بیشتر دیده شدن است. طبق آمارStatista، تا ژانویه 2021 ، 4.66 میلیارد کاربر اینترنتی فعال در سراسر جهان وجود داشته است. این بدان معناست که حضور آنلاین یک شرکت در دنیای اینترنت جهت تعامل با مشتریان احتمالی و ارتباط مشتریان با کسب و کارها حیاتی است. علاوه بر این، دیجیتال برندینگ به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا مخاطبان خود را در پلتفرم‌هایی که به آنها مراجعه می‌کنند مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و... هدف قرار دهند. البته دلایل دیگری نیز وجود دارند که اهمیت دیجیتال برندینگ را نشان می‌دهند که در ادامه می‌بینید.

1- دسترسی به چند کانال

یکی از مزیت‌های اصلی ایجاد یک برند دیجیتالی قوی، دسترسی به چندین کانال آنلاین است. شما می‌توانید برند خود را در پلتفرم‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ تبلیغ کنید. این پلتفرم‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • تبلیغات رسانه‌های اجتماعی
  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی

معمولا محبوب‌ترین برندها یک پیام یکسان را در چندین کانال آنلاین ارائه می‌کنند.آنها همچنین پیام‌های تبلیغاتی خود را بر‌اساس مخاطبان و چشم انداز دیجیتال شخصی‌سازی می‌کنند. 

2- احتمال ویروسی شدن بیشتر

" ویروسی شدن " در عصر دیجیتال امروزی یک معامله بزرگ است. اما ویروسی شدن دقیقا به چه معناست؟ چیزی که ویروسی می‌شود می‌تواند تصویر، ویدیو یا یک لینک باشد که از طریق اشتراک‌گذاری به سرعت در میان جمعیت پخش می‌شود. به عنوان مثال، تحلیلگران داده‌های ویدیویی استدلال می‌کنند که حداقل معیار برای ویروسی بودن در یوتیوب 100000 بازدید است. معمولا پیام‌های برندی که به صورت ویروسی در می‌آیند به ندرت برنامه ریزی شده‌اند. اما این پیام‌ها یک تلاش بازاریابی عالی هستند که کاربر را به انجام مواردی مانند لایک، اشتراک گذاری، نظر و بازخورد دادن و ... تشویق می‌کنند.

دیجیتال برندینگ

اگرچه ویروسی شدن مستلزم شانس است، اما برخی اوقات اقدامات خاص می‌تواند شانس شما را برای ویروسی شدن افزایش دهد. یکی از مصادیق چنین اقدامی ثبات است. بنابراین، تا جایی که ممکن است  پیام برند خود را در بسیاری از پلتفرم‌های دیجیتال به اشتراک بگذارید.

3- تعامل با مشتری را بهبود می‌بخشد

دیجیتال برندینگ به کسب و کارها کمک می‌کند تا از طریق کانال‌های متعدد با مشتریان تعامل داشته باشند. به لطف این تکنیک بازاریابی برند، کسب و کارها می‌توانند به راحتی با مشتریان از طریق کانال‌های متعدد تعامل داشته باشند. این تعامل نه تنها شامل فیدهای رسانه‌های اجتماعی، بلکه کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها و غیره است. در نتیجه، مشتریان به اطلاعات و به‌روزرسانی‌های یک کسب‌وکار دسترسی به موقع خواهند داشت و این موضوع به آنها کمک می‌کند تا به تصمیمی برسند که ممکن است منجر به خرید شود.

4- شما را از رقابت جدا می‌کند

امروزه رقابت در بخش‌های مختلف مانند فناوری، تولید یا ساخت و ساز بسیار شدید است. با این حال، مدیریت برند دیجیتال قوی می‌تواند به ایمن کردن نقش شما در بازار شلوغ کمک کند. دیجیتال برندینگ علاوه بر برجسته کردن نقاط قوت شما، به مخاطبان کمک می‌کند تا بر موفقیت‌های شرکت شما نیز تمرکز کنند. در پایان، برند شما در خط مقدم چشم انداز دیجیتال باقی می‌ماند و با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار می‌کند. مهمتر از آن، شما همچنین همیشه چند قدم از رقبا جلوتر خواهید بود. 

مزایای دیجیتال برندینگ چیست؟

دیجیتال برندینگ از جمله مسائلی است که برای هر کسب و کاری باید در محصوریت اصلی قرار بگیرد و بسیار اهمیت دارد که تیم بازاریابی اهمیت دیجیتال برندینگ را به خوبی درک کنند.

مزایای دیگر دیجیتال برندینگ عبارتند از:

·         آگاهی از برند را افزایش می‌دهد: هر بار که افراد بازار هدف، برند شما را به صورت آنلاین ببینند اعتماد آنها به برند شما افزایش می‌یابد.

·         ایجاد یک هویت برند قوی: با پیاده سازی استراتژی‌های دیجیتال برندینگ باعث می‌شوید تا بازار هدف شما صدا و اهداف برند شما را درک کنند و یک هویت برند قوی را ایجاد کنید.

·         متمایز شدن در میان رقبا: با استفاده از دیجیتال برندینگ می‌توانید داده‌های زمان واقعی را دریافت کنید. دریافت داده‌ها در زمان واقعی شانس شما را در متمایز شدن از رقبا افزایش می‌دهد.

·         بهبود اعتماد مشتری: وقتی مشتریان شما را در فضای آنلاین با یک لحن و صدای ثابت بینند می‌توانید با آنها اعتماد سازی ایجاد کنید چرا که آنها ثبات و پایداری را در برند و کسب و کار شما را به خوبی درک می‌کنند.


چگونه استراتژی‌های دیجیتال برندینگ را توسعه دهیم؟

توسعه استراتژی‌های دیجیتال برندینگ موثر با شناسایی اهداف شرکت شما شروع می‌شود. همچنین، شناخت عمیق مخاطبان و قیف فروش شما را در این راه یاری می‌رساند. گزینه‌های دیگر نیز شامل استفاده از فرصت‌های بازار و انتشار محتوای با کیفیت هستند.  در هر صورت برای توسعه استراتژی‌های دیجیتال برندینگ موارد زیر را دنبال کنید.

1- اهداف شرکت خود را شناسایی کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدف کسب و کار خود را شناسایی کنید. این موضوع می‌تواند شامل ماموریت، چشم انداز، ارزش‌ها و شعار برند شما باشد. بنابراین، یک بیانیه واضح برای توصیف ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های برند خود بنویسید. همچنین، از قدرت داستان سرایی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید.

دیجیتال برندینگ

2- مخاطبان خود را بشناسید

تعیین مخاطبان ممکن است مهم‌ترین گامی باشد که باید در هنگام توسعه برند خود بردارید. با شناخت مخاطبان، می‌توانید استراتژی‌های دیجیتال برندینگ خود را به صورت آگاهانه و مختص مشتریان بالقوه خود توسعه دهید. مخاطبان خود را به دسته‌های زیر تقسیم کنید: 

جغرافیا: کشور، شهر، زبان

جمعیت شناسی: سن، جنسیت، سطح درآمد و غیره

روانشناسی: سبک زندگی، علاقه، نظر، شخصیت

پس از ایجاد بخش‌ها، گام بعدی ایجاد شخصیت‌ برای خریداران است. می‌توانید شخصی که نماینده مخاطبان شما است را توصیف کنید و برای هر شخصیت خیالی که ایجاد می‌کنید یک نام خیالی انتخاب کنید.

3- قیف برند خود را ارزیابی کنید

قیف برند مراحل ارتباطی که برندها با مشتریان خود دارند را نشان می‌دهد. قیف برند مفهومی است که مراحل ارتباط مشتری با برند شما را توصیف می‌کند. در حالی که مراحل قیف برند ممکن است متفاوت باشد، معمولاً این مراحل شامل آگاهی، توجه، خرید و وفاداری است. قیف برند خود را ردیابی کنید و استراتژی‌های مؤثر دیجیتال برندینگ را ایجاد کنید تا قیف برند شما به طور یکسان رشد کند.

دیجیتال برندینگ

4- رقابت را ارزیابی کنید

اطلاعات رقبای شما می‌تواند به شما در ایجاد هویت برند دیجیتالی قوی کمک کند. برای بررسی عملکرد رقبای خود در بازار، یک تحلیل عمیق را در نظر بگیرید. به این ترتیب، می‌توانید کارهایی را که آنها درست انجام می‌دهند تکرار کنید و سپس کارهایی را که می‌توانید متفاوت انجام دهید مشخص کنید.

5- به طراحی برند خود توجه کنید

طراحی برند شما نقش مهمی در تقویت استراتژی‌های دیجیتال برندینگ شما دارد. علاوه بر بهبود شناخت و درک برند شما، طراحی مناسب برند می‌تواند درآمد فروش را نیز افزایش دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، توجه به عناصر هویت برند مانند آرم شرکت، فونت و تایپوگرافی، پالت رنگ، عکاسی و تصویربرداری الزامی است.

6- رسانه‌های مختلف را کاوش کنید

مسلماً، فرمت‌های محتوای نوشتاری مانند وبلاگ‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و بازاریابی ایمیلی در برندسازی ضروری هستند. با این حال، چندین کانال رسانه‌ای دیگر نیز می‌توانند به شما در ارتباط با مخاطبان کمک کنند. برای مثال، ممکن است بخواهید از ویدیوها، وبینارها ، اینفوگرافیک‌ها و پادکست‌ها استفاده کنید.

صرف نظر از کانال رسانه‌ای که انتخاب می‌کنید، مهم است که چیزی مفید را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. پرداختن مداوم به مشکلات مخاطبان باعث می‌شود آنها به برند شما برای دریافت اطلاعات اعتماد کنند. 

7- کانال بازاریابی مناسب را انتخاب کنید

همانطور که می‌دانید کانال‌های بازاریابی مختلفی وجود دارد. سعی کنید، آنها را بررسی کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

استفاده از چندین کانال برای بازاریابی می‌تواند باعث تقویت بیشتر کسب و کار شما شود و بتوانید تا در مکان‌های متنوع‌تری برند و محصولات خود را عرضه کنید. به این نوع بازاریابی، بازاریابی چند کاناله گفته می‌شود.

در هنگام ایجاد استراتژی خود، به اهداف بازاریابی، مخاطبان هدف و بودجه‌ای که برای این کار اختصاص داده‌اید فکر کنید.

8- بودجه خود را تنظیم کنید

بودجه دیجیتال برندینگ، مقدار پولی است که یک کسب و کار برای تلاش‌های بازاریابی آنلاین خود اختصاص می‌دهد است. بهتر است در ابتدای کار بودجه کمی ‌را برای آن در نظر بگیرید.

در هنگام تخصیص بودجه به اهداف کلی کسب و کار خود فکر کنید. آیا هدف شما افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش یا پرورش مشتریان فعلی است؟ سعی کنید که درصدی از میزان درآمد خود را برای این کار اختصاص دهید. این درصد بسته به نوع صنعت، اندازه شرکت و مرحله متفاوت از یکدیگر است. اما به طور معمول 5 الی 15 درصد را کسب و کارها به این کار اختصاص می‌دهند.

در ادامه، برای اینکه بتوانید از بودجه خود هوشمندانه‌تر استفاده کنید، بر روی ابزارهای تحلیل بازاریابی سرمایه گذاری کنید. سعی کنید به طور منظم شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) دیجیتال برندینگ را بررسی کنید تا بتوانید بر روی مؤثرترین تاکتیک‌ها سرمایه گذاری کرده و آنها که از کارایی لازم برخوردار نیستند را کنار بگذارید.

9- تولید و توزیع محتوا

بعد از اینکه اهداف، مخاطبان هدف، کانال‌های بازاریابی خود را شناسایی کردید، زمان آن فرا می‌رسد که محتوای خود را متناسب با استراتژی‌های خود طراحی کنید. تولید محتوا می‌تواند شامل تولید پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، محتوای ویدئویی یا موارد دیگر باشد.

برای اطمینان از اینکه محتوایی که تولید می‌کنید می‌تواند کمپین تبلیغات شما را تقویت کند، موارد زیر را در نظر بگیرید:

·         رقبای شما چه نوع محتوایی دارند و چقدر موفق هستند.

·         محتوای شما چه میزان از نیازهای مخاطبان را پوشش می‌دهد.

·         آیا محتوای شما با جایگاه برند و لحن صدای شما هماهنگ است یا خیر.

در ادامه چند نکته برای اینکه بتوانید محتوای با کیفیت‌تری را تولید کنید برای شما آورده‌ایم:

1- محتوای وبلاگ: برای بهینه‌سازی محتواهای متنی می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Keyword Magic Tool استفاده کنید تا بتوانید تشخیص دهید که مخاطبان شما به چه نوع محتواهایی علاقه بیشتری دارند.

2- پست‌های شبکه‌های اجتماعی: از مطالعات به روز شده در زمینه شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا بدانید که مخاطبان شما بیشترین زمان خود را در کجا می‌گذرانند.

3- محتوای بصری: برای انتقال پیام‌های پیچیده‌تر به مخاطبان خود از محتوای بصری استفاده کنید. اینفوگرافیک‌ها به راحتی داده‌های شما را برای مخاطبان قابل هضم می‌کنند و ویدئوهای توضیحی می‌توانند راهنمای گام به گام خوبی برای انتقال مفاهیم پیچیده باشد. ابزارهایی مانند Canva و Venngage برای افراد غیر حرفه‌ای عالی است.

4- محتوای صوتی: برای ارتباط بیشتر و بخشیدن ماهیت انسانی به برند خود می‌توانید با مخاطبان خود صحبت کنید. شما می‌توانید از یک پلتفرم پادکست مانند PodBean یا Acast برای ضبط سریع بحث‌های خود استفاده کنید.

10- ایجاد لیست ایمیل

بازاریابی مستقیم از طریق ارسال ایمیل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مستقیماً با افرادی که به شرکت شما ابراز علاقه کرده‌اند صحبت کنید. استفاده از call to action برای وب سایت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سرنخ‌ها را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

11- جمع آوری نتایج و اصلاح استراتژی

هنگامی‌ که محتواهای خود را ایجاد کردید می‌توانید کمپین‌های دیجیتال برندینگ خود را گسترش داده و نتایج آن را بررسی کنید. شما می‌توانید نتایج به دست آمده را با استفاده از برنامه‌هایی مانند Semrush، Google Analytics تجزیه و تحلیل کنید. سپس، از تاکتیک‌های بازاریابی خود برای بررسی و تطبیق آموخته‌های خود استفاده کنید.

سخن آخر

حضور دیجیتالی برند شما بر نحوه مشاهده مشتریان بالقوه از کسب و کار شما تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه، استراتژی‌های دیجیتال برندینگ که در بالا گفته شد می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان بالقوه را در تمام مراحل قیف خرید جذب کنید. استفاده از این استراتژی‌ها را برای بهبود دیجیتال برندینگ کسب و کار خود در نظر بگیرید. همچنین اگر سوالی دارید می‌توانید از آژانس دیجیتال مارکتینگ ما بپرسید. برای مشاوره دیجیتال برندینگ و مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز کافیست همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیجیتال برندینگ چیست؟ تفاوت دیجیتال برندینگ و دیجیتال مارکتینگ
مجموعه نویسندگان دیباگ 01 مرداد 1402

ارسال دیدگاه

Sign in to leave a comment

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟